05.02.2022 - 00:55
Selammmmm. Nasılsınız? Ben çok sıkılıyorum şu sıralar hayattan ama düzelecek her şey inanıyorum bir yandan. Sizde durumlar nasıl? Okul nasıl gidiyor? İş, aşk, aile ilişkileri, tüm hayatınızda neler olup bitiyor. Hadi sohbet edelim.🥰🥰
(Vote ve yorum unutmayalım)
2 Bölüm birleştirdim bugün. Öyle bir içimden geldi. Tabi bunda ateş ve barut olan Yağmur ve Baran'a teşekkür edebilirsiniz 😄
(Kapak nasıl? Baran ile Yağmur'a ateş ile barut diyorum ama maşallahınız var jsjsjsjsjs)
Fıstıklarıma fıstık emojisi bırakacağım. Hadi şu an sizi tanımlayan emojiyi aşağıdaki satıra yorum olarak bırakın.
🥜
BOL BOL satır içi yorum isterim 😿😿😿 Emek var emek 😏😏😏
Yorumlarınıza bayılıyorum. Beni mutlu ediyorsunuz. Seviyorum sizi. İyi ki varsınız❤❤ İyi ki buradasınız. İyi ki bu hikayeyi yazarken beni motive ediyorsunuz. İyi ki denk geldik ve Amore karakterlerini okudukça benim gibi bağlantı kurarak hikayenin içine girdiniz. Çok çok seviliyorsunuz.
🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉
61,6K olmuşuz bile yuppiiii. Sayımız gün geçtikçe artıyor. Ailemiz büyüyor.
🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉
Şarkı ateş ile barutuma gelsin ( YağBar)
Keyifli Okumalar
🥜
Çalan telefonuma lanet ederek uyandım. Gece sessize almıştım ben. Gözlerimi araladığımda gün aymış ve yatakta tektim. Çalan telefona uzanıp uyku sersemliğiyle açtım.
"Günaydın karıcığım. Bana hala uyuyorum deme."
Baran'ın enerjik sesiyle yüzümü buruşturdum. Bu enerjiyi nereden buluyordu Allah aşkına?
"Yok uyanalı 10 saat oluyor."
Esnerken gözlerimi duvardaki saate çevirdim.
"Oha saat 11:30. Oha."
Telefonun diğer ucunda kahkaha sesini duydum.
"Sen tembelleştin baya. Sürekli uyuyorsun."
"Demek ki çok yoruyorsun beni."
Yataktan çıkıp banyoya girdim. Tekrar kahkahasını duydum.
"Sanki biz yorulmuyoruz. Kaldır o güzel kıçını. Kahvaltını yap ve hazırlan."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AMORE
Romance(YARA SERİSİ I) "Özledim seni." diye mırıldandı. Kafamı sola çevirdim. Gökyüzüne bakıyordu oda. "Seninle sohbet edip dertleşmeyi, şakalaşmayı kavga etmeyi." Dudaklarım kıvrıldı. Bende özlemiştim. "Özlenmeyecek gibi biri değilim yani." Kahkaha atmay...