❣ 47 ❣

10.9K 361 869
                                    

05.05.2022 - 04 : 00

Hellooooo. Ben geldimmm. Nasılsınız Fıstıklar ❤

Sözde ramazanda bölüm yoktu ama ben baya 3 bölüm yazmışım. Neyse kıymetimi bilip bol bol yorum yaparsınız artık :D 500 yorum sınırı aşıldığı için 7 Mayıs'taki bölümü bugün paylaşıyorum. Yine yorum sınırı koyacağım. Çünkü o zaman tepkilerinize göre hikaye ilerliyor ve gelişiyor. 

Lütfen satır içi yorumlarınızı nokta koyarak doldurmayın saymam. :D 

💙 Yorum sınırı 550 💙


ÇOOOOOOK Uzun bir bölüm oldu. (Gerçekten çoook uzun)

YORUM İSTERİM ☺♥ (bol bol)


👑 İyi ki varsınız❤❤ İyi ki buradasınız. 👑


🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉

277K olmuşuz bile yuppiiii. Ailemiz büyüyor.

🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉


Bu arada kapağımız değişti. @Yaprakatly sayesinde :D

 @Yaprakatly sayesinde :D

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Keyifli Okumalar

🥜

Serkan ile otelden çıkıp rastgele sokaklarda dolaşıyorduk. Peri ve Baran hala uyuyorlardı. 

"Çocuk Bulut'un olursa, ne yapar sence?" İçtiğim soğuk kahveyi hafifçe sallayıp umutsuzca baktım. 

"Bulut çocuğu olsun istiyor. Ama görüyoruz boşanmış çiftleri. Çocuk arada kalıyor. Duygusal olarak çöküyor. Ki abimle Ceren evli bile değiller. Ceren ihanet etti. Birbirlerine olan kırgınlıkları onlardan çok çocuğu yıpratır. Umarım Karan'ın çocuğudur. Gerçi o zaman çocuk için daha kötü bir durum olur. " Belki de Ceren kendine gelebilirdi. Çocuğu olunca- Saçmalama Yağmur. Annen kendine geldi mi? Her şeyi daha da batırdı.

"Boktan bir durum." dedi Serkan elindeki bitmiş kahveyi  çöpe attı. "Ama Karan ve Ceren'den olacağına Bulut ile Ceren'den olmasını tercih ederdim." Adımlarımı durdurduğumda çikolata kahvesi gözlerini gözlerimle kesişti. 

AMOREHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin