04.11.2021 - 12:10
Nasılsınız Fıstıklar ❤ Hayat nasıl gidiyor?
👑 İyi ki varsınız❤❤ İyi ki buradasınız. 👑
YORUM İSTERİM ☺♥ (bol bol)
Keyifli Okumalar
🥜
"Ben İbrahim Haranlı. Siz?" Elini uzatıp kaşlarını kaldırdı ve 32 diş sırıtmaya başladı. Sağımda bir hareketlenmeyle kafamı o tarafa çevirdim. Baran beni arkasına alırken İbrahim denilen adam ile arama girdi. Tüm vücudu kaskatı kesilmiş ve yüzü öfkeli bir şekilde karşısındakine odaklanmıştı.
"Ne işin var senin burada?" İbrahim denen adam tek kaşını kaldırıp bana baktığında Baran iyice önüme geçti ve görünmemi engelledi. Ula ne oluyor?
"Tatile geldim Baran." Birbirlerini tanıyorlar mı? Bir dakika. Bu Baranların bahsettiği İbrahim mi? Gözlerim şaşkınlıkla açılırken Baran ileri birkaç adım attı.
"O zaman tatilini yap. Saçma sapan şeylere kalkışma." Kahkaha sesi duydum.
"Baran. Baran Baran" Kahkahalarını keserken kafasını eğdi. Tekrar göz göze gelince göz kırptı, Baran ileri adım attığında kolunu tuttum.
"Gözüne sahip çık!" Sesi gergin ve sertti.
"Tatile gelince güzel kadınlarla tanışmak, tatili daha tatminkar-" Baran sıktığı yumruklardan birini hava kaldırıp adama geçirdi. Ağzımdan çığlık çıkarken yardım için etrafıma bakındım. Arda abi ile göz göz gelince problem olduğunu anlayıp dışarıdan içeriye doğru hareketlendi. Baran elleri iki yanında yumruk şeklinde çenesini tutan adama bakıyordu.
"Kardeşim dediğin adamın kardeşiyle takılman çok manidar." Dudağındaki kanı parmak ucuyla silerken öfkeli gözlerine rağmen gülümsedi. Nereden biliyordu?
"Bunu Bulut biliyor mu?" Kalbim sıkışırken korkuyla İbrahim'e baktım. Bakışlarını bana çevirdi. Piçimsi gülümsemeyle genişledi dudakları. Baran tekrar öne atılacakken Arda abi önüne geçti.
"Tamam. Kavgaya gerek yok. Hadi siz gidin. Ben halledeceğim." bunu belinde silah adamlara kafa göz dalan Arda abi mi söylemişti? Gerginlik yok olacaksa ben periyim dese 'he tamam' der inanırdım.
Baran geriye döndüğünde bileğime doladı parmaklarını. Bana bakmadan ileri bakıyordu. Kahvaltı yapılan yere adım atarken İbrahim'in konuşmasıyla olduğu yerde durdu. Peşinden giden bende.
"Görüşürüz Yağmur. Aman Baran abine mukayyet ol. Malum etrafa saldırıyor." Baran geriye dönmeden boştaki elimle bileğime dolanan eline dokundum. Beni nereden tanıyordu bu adam? Ayrıca bizi nasıl biliyordu? Burası dışında dışarıda belli edecek hiç bir şey yaşamamıştık ki. İmkansızdı.
"Gidelim lütfen." gergince Baran'a baktığımda bakışlarını bana çevirip başıyla onayladı. Elimi çektiğimde oda kendininkini çekti. Yan yana yürürken gergince içeri girdik ve masaya oturduk. Baran bana da bir şeyler alacağını söyleyip uzaklaştı.
"Ne oldu?" Abim sol 2 çaprazda masaya doğru eğilerek kaşlarını çatmıştı. Masadaki bakışlar bana dönerken kapalı şişe suyu açıp yudumladım. Abime söyler miydi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AMORE
Romance(YARA SERİSİ I) "Özledim seni." diye mırıldandı. Kafamı sola çevirdim. Gökyüzüne bakıyordu oda. "Seninle sohbet edip dertleşmeyi, şakalaşmayı kavga etmeyi." Dudaklarım kıvrıldı. Bende özlemiştim. "Özlenmeyecek gibi biri değilim yani." Kahkaha atmay...