⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️
Son bölüme kadar olan bölümler 30 Haziran 2022 tarihinden sonra kaldırılıp düzenlenerek tekrar paylaşılacaktır. O tarihe kadar kadar okumaya çalışın :) Yüzeysel bırakılan bazı durum ve olayları detaylandırılarak asıl olaydan sapmadan eklemelerle hikaye düzenlenecektir. Düzenlenme tarihine kadar hikaye emrinize amade.
Herhangi bir sorun veya durumda bana ulaşabilirsiniz. Öpüldünüz Fıstıklar 💙
⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️
05.01.2022 - 21:47
Pişt Fıstıklar Nasılsınız?
Kapak size ne anlatıyor? 😏 Alın yeter ya. Bıktım ahahhaha.
(⚡ -->Şunu gördüğünüzde beklenilen sahneye gelmiş olacaksınız. Aşağıdaki müzik o sahne için :D )
Bol bol satır içi yorum isterim ona göre. Hadi bakalım eller klavyeye 🥰
Vote pls ☺
⚠️ Yılbaşı bölümünü atlayanlar olabilir diye uyarayım. Ufak bir geçmişe gidip geldik. Yağmur'un her biriyle ufak anılarını yazdım. Atlayanlar lütfen geri gitsin. ⚠️
Keyifli Okumalar
🥜
"Kızınızın avukatıyım. Sinem Günay." Annem öfkeyle karışık bakışlarını Sinem abladan çekmezken şaşkınlığım iki kat artmıştı. Yağmur Cansel değil Sinem Günay demişti.
"Uzun zamandır görüşmemiştik Nesrin." Sıkılmayan elini çekerken bana baktı ve göz kırptı. Dişlerimi göstererek gülümsedim ve şaşkınlık, öfke karışımıyla bana bakan anneme döndüm. Yağmur 1 Nesrin 0
Annem elini masaya vurup ayaklandığında Mert de oturduğu yerden kalktı.
"Ne saçmalıyorsun sen?" Sinem ablayı öldürecekmiş gibi bakıyordu.
"Nesrin Teyze otur lütfen." Mert ricadan çok emredermiş gibi söylemişti. Annem ufak kahkaha atıp bana çevirdi bakışlarını.
"Cidden mi? Böyle mi beni durduracaksın. Boşanmalarına rağmen hala eski kocasının soyadını söyleyen bir avukatın var." Sinem abla hafifçe güldü. Kapalı şişeyi açarken suyu içmeye başladım. Hararet basmıştı bile.
"Özel hayatımı paylaşmayı sevmem ama bu sabah yıldırım nikahıyla evlendik biz." İçtiğim su boğazıma kaçarken birkaç kez öksürdüm. Annem hayal kırıklığı ve saf öfkeyle ileri atıldığında Mert, Sinem'in önüne geçti ve Ceren ayaklandı. Tüm olayları şaşkınlıkla izliyordum. Nasıl evlendiler?
"Lütfen müvekkilinizi zapt edin." Avukatlardan biriyle göz teması kurdu. Adamlardan biri anneme döndü ama öfkeli bakışlardan dolayı tek kelime etmeden bakışlarını kaçırdılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AMORE
Romance(YARA SERİSİ I) "Özledim seni." diye mırıldandı. Kafamı sola çevirdim. Gökyüzüne bakıyordu oda. "Seninle sohbet edip dertleşmeyi, şakalaşmayı kavga etmeyi." Dudaklarım kıvrıldı. Bende özlemiştim. "Özlenmeyecek gibi biri değilim yani." Kahkaha atmay...