15.01.2022 - 14:20
Azıcık hainlik yapmaya geldim jsjsjsjsj Bu sonraki bölümden bir kesit değil. Baştan uyarımı yapayım. Bu yaşanacak bir olaydan kesit. Hangi bölüm olduğunu ilerleyen zamanlarda göreceğiz. Özür dilerim fıstıklar.
Kapağa bakın. Mavim'e kıyamıyorum.
Aşağıdaki apaçi söz nedense cuk oturdu :D
Okuduktan sonra tahminleri alacağım. Bu kesite bu şarkı giderdi.
ღ
"Başkasının telefonunu karıştıramam." Kendi kendime konuşurken şifreyi girip ekranı açtığımda Yağmur'un yüzünü gördüm. Video kaydetmişti. Tüm vücudum kaskatı kesilirken olduğum basamağa oturdum.
"Ne olur annene gitmemiş ol. Ne olur" videoyu başlatırken Yağmur'un kızarmış gözlerine baktım. Ekran titriyordu. Gergindi. Yapacağı şey için gergindi.
"Abilerim ve Baran. Bugüne kadar beni dünyanın en iyi kadını gibi hissettirdiğiniz için sizi o kadar çok seviyorum ki. Siz bana zarar gelmesin diye kendi hayatınızı hiçe sayarken oturup sizin canınızın yanmasını izlememi bekleyemezsiniz benden. Sanırım ta en başından yapılması gerekeni yapıyorum. Bir canı kurtarmak için on canımdan olamam. "
"Hayır yapmamış ol." diye mırıldanırken zorlanarak yutkundum. Kimse kendini feda etmesini istemiyordu. Ben istemiyordum. Kalbim göğüs kafesime hiddetle vururken nefesim ciğerlerime yetmiyordu.
"Sizi çok seviyorum ve yaptığım şey için bana çok kızgın olacağınızı biliyorum. Özür dilerim. Daha fazla oturup bekleyemezdim. İzleyemezdim. Kızgın olsanız da umurumda değil. Öbür dünyadan çokta sesinizi duyacakmışım gibi gelmiyor. Mesafe çok yazar." Hafifçe güldü ve gözlerini kapatıp yutkundu. Yanaklarımda sıcaklıkla alt dudağımı dişledim.
"Özür dilerim mavim. Sanırım en çok seni bırakıp gittiğim için üzülüyorum. Ama artık yalnız değilsin. Senin kocaman bir ailen var ve benim yerimi dolduracak kardeşlerin."
"Benim ailem sensin." Başımı eğerken telefonun ekranına gözyaşım düştü.
"Seni çok seviyorum. Aynısını yapardın Baran. Sıradaki zarar görecek kişinin ben olduğumu anladığın an aynısını yapıp kendini feda-" hafifçe hıçkırdı. Gözlerimi kapatıp yıllar önce yaşadığım duygunun aynısını hissettim. Kaybetme korkusu. Kendini feda ederek yaşayacağımı düşünüyordu. O ölürse ölürdüm.
"Ne olur beni anla. Annem durmayacak ve lanetim hep üzerimizde olacak. Seni çok seviyorum mavim. Bana hayatımdaki en güzel anıları yaşattığın için seni sonsuza kadar seveceğim."
"Seni çok seviyorum." diye karşılık verdim duyamayacağını bile bile. Video sonlandığında telefonu yere bırakıp elimle yüzümü kapattım. Kaybetmiştim. Onu kaybetmiştim. Onu herkesten koruyacağımı söylemiştim. Onu kendi iç savaşından koruyamamıştım.
"Yemin ederim ben intihar etmedim. Babamın üzerine yemin ederim. Ben- ben yapmam. Babam beni kurtarırken ölmüşken onun kurtardığı cana kıyamam."
Şu an yaptığı neydi peki? Başkalarını kurtarmak için kendini feda ederken intihar etmiyor muydu? Babasının kurtardığı canı başkaları zarar görmesin diye feda etmiyor muydu?
"Seni affetmeyeceğim." diye mırıldandım.
Kendini feda etmesini affetmeyecektim.
Beni bırakmasını affetmeyecektim.
Benim ailem oydu. Ailemi yok etmesini affetmeyecektim.
ღ
Şu an yazdığım bölümleri bitirebilirsem final duyurusunda bulunacağım. Önceden dediğim gibi 48 bölüm yazıldı. 60-70 arası bölüm yazdıktan sonra final yapacağız yavaş yavaş. Çünkü gereksiz entrika ve olaylarla asıl olaydan sapılmasını hiç sevmiyorum.
Zaten sonrasında hikayedeki başka karakterlerin hikayelerini anlatacağım. Bir türlü karar vermiyorum hangisine önce başlasam diye.
Serkan mı? Mert mi ? Bulut mu? Semih mi? Karar sizde. Gerçi çoğunuz Serkancısınız jajajajaj
Neler olacak?
Gelecek bölüm tahminleri alayım
Özür dilerim. Baran ve Yağmur daha neler yaşayacak neler. Nesrin'in ölmesini isteyenler var. Nesrin gittiğinde her şey bitmeyecek farkındasınız değil mi? Off spoiler vermemek için zor tutuyorum kendimi jsjsjsjsj
Sizi ve desteğinizi çok seviyorum İyi ki varsınız.
❤❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AMORE
Romance(YARA SERİSİ I) "Özledim seni." diye mırıldandı. Kafamı sola çevirdim. Gökyüzüne bakıyordu oda. "Seninle sohbet edip dertleşmeyi, şakalaşmayı kavga etmeyi." Dudaklarım kıvrıldı. Bende özlemiştim. "Özlenmeyecek gibi biri değilim yani." Kahkaha atmay...