13.11.2021 - 12:06
Nasılsınız Fıstıklar ❤ Hayat nasıl gidiyor?
👑 İyi ki varsınız❤❤ İyi ki buradasınız. 👑
YORUM İSTERİM ☺♥ (bol bol)
Keyifli Okumalar
🥜
"Alışverişe gidelim" Serpil bir saattir bulaşıkları yıkarken yanımda söyleniyordu. Tatilden döneli 3 gün oluyordu.
"Ben alışveriş sevmem kızım. İstemiyorum."
"Hem bizim bebeğe hediye alırız." Nur mutfak kapısına yaslanmış kollarını çaprazlamıştı. Son bulaşığı da halledip işaret parmağımı salladım.
"Halalık damarıma basıyorsun. " Gülümsedi.
"Ben hamileyim benim dediklerim olacak. Yoksa oturur ağlarım şurada." Gözleri yavaş yavaş dolarken şaşkınlıkla baktım.
"Tamam Nurcum gidelim. Sakın ağlama." Serpil yerinde hoplarken Nur burnunu çekti ve dolu gözleriyle gülümsedi. Birkaç gündür dengesizce ağlıyordu her şeye. Acaba hamile olduğunu öğrendikten sonra psikolojikmen duygusala mı bağlıyordu?
"Hazırlanalım." Serpil ile çıktıklarında peşlerinden çıktım.
"Hadi alışverişe gidiyoruz Ceren." Nur heyecanla konuşup Ceren'i oturduğu yerden kaldırdı. Oturma alanından çıkınca şaşkınlıkla Fırat'a baktım.
"Hani gitmeyecektin." dedi şaşkınlıkla bakan Fırat. Ellimi iki yana açtım. "Vallahi bende öyle sanıyordum. Nur birden ağlayacak gibi olunca ne yapacağımı bilemeyip kabul ettim." Fırat kahkaha atarken oturduğu yerde arkasına yaslandı.
"9 ay bizi parmağında oynatacak anlaşılan." Allah sabır versin kardeşim. Seni uğraştıracak belli ki. Bardağın dolu tarafından bakmaya çalıştım. Belki güzel kıyafetler bulurdum. En basitinden kızlarla baş başa kalırdık. Bizimkiler dışında birileriyle konuşmayalı çok olmuştu. Aklıma Mehtap geldi. Onu davet etse miydim? Olaydan sonra toparlanıp toparlanmadığını bilmiyordum. Belki de onunda morale ihtiyacı vardır. Bakışlarımı tekrar abime çevirince konuşmaya başladım.
"Semih'i arar mısın?" Kaşlarını çatarken konuşmaya devam ettim.
"Mehtap için. Yani Mehtap'ın numarası bende yok. Onu da davet etmek istiyorum. " Abim bir şey demeden telefonunu çıkarttı. Baran'a baktım ve gerginliğim bir nebze azalırken dudaklarımı kıvırmamak için bakışlarımı çektim ondan.
"Semih ile muhatap etme beni. Numarasını mesaj attım sana." Başımla onaylarken cebimdeki telefon titredi. Telefonu çıkartırken odama doğru ilerledim. Abimin gönderdiği numarayı kaydederken odama giriş yaptım. Telefonu ara tuşuna bastım. Birkaç çalıştan sonra açıldı.
"Alo?"
"Merhaba. Ben Yağmur. Semih ile mi görüşüyorum"
Karşı tarafta kısa süreli sessizlik oldu.
"Evet. Nasılsın Yağmur?"
"İyiyim teşekkürler. Siz nasılsınız? "
"İyiyiz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AMORE
Romance(YARA SERİSİ I) "Özledim seni." diye mırıldandı. Kafamı sola çevirdim. Gökyüzüne bakıyordu oda. "Seninle sohbet edip dertleşmeyi, şakalaşmayı kavga etmeyi." Dudaklarım kıvrıldı. Bende özlemiştim. "Özlenmeyecek gibi biri değilim yani." Kahkaha atmay...