17.04.2022 - 16:30
Selamlar. Ramazanda yeni bölüm yok dedim ama maşallah bu ikinci paylaştığım bölüm oluyor. Lütfen 7'den 70'e herkes yorum yapsın bol bol. Her seferinde bölüm sayılarını uzatıyorum bak :D Yorum beklerim
Bölümlere bol bol yorum yapan ve severek takip eden ailemizin en önemli üyesi 18'inde ameliyat olacakmış. Bu satırları okuyorsanız alırız bir duanızı ❤ Şimdiden geçmiş olsun fıstık
(Vote pls)
Keyifli Okumalar
🥜
ꕥ 27 Mayıs 2013 ꕥ
"Bulut bir dur lütfen dinle beni." Bulut adımlarını keserken omuzlarının gerisinden sevdiği kadına baktı. Saçlarını açık bırakmış ve tatlı rüzgarla savrulmasına sebep olmuştu. Gözleri yorgun ve ağlamaktan kızarmış ve şişti. Ceren saçlarını bileğindeki tokayla toplarken Bulut'a yaklaştı.
"Bu kadar çocuk istediğini bilsey-"
"Olay benim isteyip istememem değil Ceren. Sen istediğini söyledin. Ben sen söyledikten sonra hayalini kurdum. Bir süre sonra o hayali çekip aldın elimden. Bu konuyla ilgili daha fazla konuşmak istemiyorum seninle. Sen kendince haklısın. Beden senin bedenin. Bende kendimce haklı olarak senden uzak duracağım."
"Özür dilerim." dedi Ceren Bulut'un onu affedeceğini düşünerek masum bakışlarını atmaya başladı. "Beni affedemez misin Bulut?" elini eline değdirirken Bulut kaşlarını çattı. İçinde anlamlandıramadığı hüzün vardı. Ceren'i görmek istemiyordu.
"Ben senin kararına saygı duydum. Sen de benim kararıma saygı duy ve bırak hazmedeyim." Elinin tersiyle nazikçe Ceren'in yüzünü okşadı. "Bunu yapmazsam seni kırıp dökeceğim. Bırak kendi kendimi iyileştireyim. Boğuluyorum Ceren. Zaman ver."
"Ne kadar zaman Bulut? Ne kadar zaman sensiz kalacağım?" Bulut elini çekip birkaç adım gerileyerek onun etkisinden uzaklaştı. "Bilmiyorum. O zamana kadar kendine dikkat et." Bulut adımlarını Ceren'in tersi yöne çevirerek ilerlemeye başladı. Bu sefer kararlıydı. Ceren'in yaptığı şeye karşı düşünmeye ihtiyacı vardı ve durduk yere Ceren yine çıkmıştı karşısına. 2 gündür Ceren'den kaçıyordu. Görmezden geliyordu. Adımlarını bahçeye attığında arkadaşlarının oturduğunu gördü. Ceren peşinden gelirken uzak köşelere oturdular. Serkan rahatsızca kıpırdanırken bakışlarını ikisinden çekip çimenlere baktı.
"Yağmur nerede?" diye sordu Bulut. Mert başıyla içeri gösterirken Bulut ayağı kalktı ve içeri girdi. Bulut salondan geçip mutfağa girdiğinde Yağmur'un eğilip pasta kutusunu dolaptan çıkarttığını gördü.
"Hayırdır?" Yağmur korkuyla çığlık atıp pasta kutusunu açamadan yere düşürdü. Elini göğsüne koyarken yerdeki kutuya bakıp başını kaldırdı.
"Ya abi neden gizli gizli geliyorsun? Pasta mahvoldu işte." dedi sitemle. Bulut mutfağa girdi ve pasta kutusunu yerden alıp tezgaha koydu. "Nereden bileyim daldığını Cadı? Aşık mısın nesin? Hem bu pasta ne için?" Bulut bir yandan konuşurken diğer yandan kutuyu açtı ve dağılmış pastaya baktı.
"Senin içindi. Pastanı mahvettim." Bulut bakışlarını öfke ve üzüntü karışımıyla sulanmış gözlere çevirdi. "İki dakika geç gelsen ölür müsün?" Yağmur eğilip pastaya baktı ve bakışlarını bahçeye bakan cama çevirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AMORE
Romance(YARA SERİSİ I) "Özledim seni." diye mırıldandı. Kafamı sola çevirdim. Gökyüzüne bakıyordu oda. "Seninle sohbet edip dertleşmeyi, şakalaşmayı kavga etmeyi." Dudaklarım kıvrıldı. Bende özlemiştim. "Özlenmeyecek gibi biri değilim yani." Kahkaha atmay...