18.09.2021
Nasılsınız Fıstıklar ❤ Hayat nasıl gidiyor?
👑 İyi ki varsınız❤❤ İyi ki buradasınız. 👑
Keyifli Okumalar
Bir emoji bırakın :)
🥜
"Alabilir miyim?" Öne hareket ettiğimde birkaç adım sola kayıp uzaklaştı ve elindeki kağıtları değiştirdi. "Baran ver şunları" Sesim titrerken tekrar hamle yaptım. Lanet olsun. Başını kağıttan kaldırırken kaşları çatılmıştı. Yüzünde kafası karışmış gibi bir ifade vardı.
"Tamam yeter baktın i-" Öne doğru hamle yaptığımda ne olduğunu anlamadan sırtımı duvarda onu da karşımda bulmuştum. Mavilerine bakamadığım için etrafta gezdirdim gözlerimi.
"Neden çizdin?" Kalbim boğazımda atıyordu. Dokunsal alanımı ihlal etmemiş şekilde karşımda duruyordu. Aramızdaki tek temas kolumdaki beni tutan elliydi. Ve inatla bakmaya devam eden gözleri.
"Hepinizi çiziyorum." Yalan değildi. Hepsini zaman zaman çiziyordum. Sadece Baran'ı çizdiğim kadar sık değillerdi. Dün havuzdayken gökyüzüne bakışını çizmiştim. Şu an elinde o resim vardı. Bir diğeri şezlonga uzanmış gökyüzünü izleyen resmiydi. Son resim ise yarım kalmış ve arabadaki onu yanağından öptükten sonraki şaşkın suratıydı. Son resmi görmemişti.
"Niye çiziyorsun?" Biraz öne doğru adım attı. Birisi olurda gelirse ölüm fermanımızın imzalanmış olmasını sağlamış olurduk. Mavilerinde merak vardı. Kalbim boğazımda atıyor demiş miydim? Nefes almayı unuttuğumu ve heyecanımın giderek arttığını. Artık biliyorsunuz.
"Yağmur?" Ses tonusabırsız ve merak kırıntıları taşıyordu. Kuruyan dudaklarımı ıslattığımdagözleri dudaklarıma kaydı. Kısa bir süreliğine tekrar gözlerime çıktı. Yüzüsöyleyeceğim her kelimeyi dikkatle dinleyecekmiş gibi kıpırtısız bakıyordu
"Bence neden olduğunu biliyorsun." Yemişim kaçan kovalanır lafını. Ne kaybederdim ki senden hoşlanıyorum desem? Ondan hoşlanıyor muyum? Deliler gibi.
Kolumu bırakırken mavilerini ayırdı gözlerimden. Kağıtları bana uzatırken bir kaç adım geri adım attı. Kağıtları aldığımda göz teması kurmadan ve hiç bir şey söylemeden mutfaktan çıktı. Tek kelime etmeden gitti. Gözlerim yanarken derin nefes aldım. Anlamıştı. Ama umursamamıştı. Kalbimdeki sızıyla beraber masanın üstündeki kağıtları da toparlayıp dosyaya tıktım. Kendimi resmen küçük düşürmüştüm.
ღ
Ertesi gün keyifsiz şekilde çıkmıştım yataktan. Kahvaltıya yetişen Nur ve Ceren sofrada gülerek başlarından geçen olayları anlatıyordu.
"Adam aslında karısını seviyormuş. Kadın dolandırıcıymış Evlenip evlenip çoğu şeyi üzerine alıyormuş. Sonra mal benim vermem ayağına yatıp boşanıyormuş. " Yüzümü buruşturdum.
"Bu saçma ve iğrenç bir şey. Kendi kazanmadığı parayı çalarak veya kandırarak alıyor ve mutlu mesut yaşıyor mu?" dedi Serpil iğrenir ses tonuyla. Ceren başını sallarken Nur konuşmaya dahil oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AMORE
Romance(YARA SERİSİ I) "Özledim seni." diye mırıldandı. Kafamı sola çevirdim. Gökyüzüne bakıyordu oda. "Seninle sohbet edip dertleşmeyi, şakalaşmayı kavga etmeyi." Dudaklarım kıvrıldı. Bende özlemiştim. "Özlenmeyecek gibi biri değilim yani." Kahkaha atmay...