18.09.2022 - 01:44
Nasılsınız Fıstıklar ❤ Hayat nasıl gidiyor?
⁂⁂⁂⁂
Arkadaşlar bu bölüm her zamanki yazdığım bölümlerden 4 katı uzunlukta bir bölüm. Çok uzun olduğu için tek seferde okumak yerine azar azar okumanızı tavsiye ederim ve lütfen yorumsuz bırakmayın beni.
⁂⁂⁂⁂
Not: Tiktok veya diğer platformlardan yaptığınız edit veya videolara beni etiketlerseniz bende görmek isterim.
𝐓𝐈𝐊𝐓𝐎𝐊 : ayseilhanli
𝐈𝐍𝐒𝐓𝐀𝐆𝐑𝐀𝐌 : aishaneer
👑 İyi ki varsınız❤❤ İyi ki buradasınız. 👑
Keyifli Okumalar
🥜
(Uzun bir bölüm olduğundan yazım yanlışlarını kontrol ederken araya kaynayanlar olmuş olabilir. Lütfen okurken görmezden gelin)
Mert Sezgin
İçtiğim sigarayı söndürürken ciğerlerimdeki nikotini serbest bıraktım. Sikeyim. Tüm bu boktan belaları sikeyim. İçtiğim sigara bile öfkemi dindirmeye yetmiyordu. Başımı tekrar arkamdaki duvara yasladım. Ellerim titriyordu. Öfkem korkumla karışmış haldeydi. İlk kez ne bok yiyeceğimi bilmiyorum. İlk kez ne bok olacağını da kestiremiyorum. Her şeyin kontrolünü kaybetmiş gibi hissediyorum. Bir işe yaramaz gibi...
Tekrar bir sigara yakmak için paketi cebimden çıkarttığımda Yağmur'un bana doğru adımladığını gördüm. Gözleri yorgundu. Hala Mehtap'ın ölümünü, Semih'in gidişini kabullenememiş Can'ın dün geçirdiği kazayla iyice birkaç yaş yaşlanmış gibiydi. Ceketine iyice sarınıp göz teması kurmadan yanıma oturdu. İyi değildi. Şu an her olan olaydan kendini suçladığına emindim. Olan her kötülükten kendini suçlardı. Hiçbir suçu olmamasına rağmen.
"Yorgun musun?" diye sordum formaliteden. İyi misin diye sormamın bir anlamı yoktu çünkü iyi değildi. Başını aşağı yukarı salladı. Dün akşama doğru hastaneye gelmiş o zamandan beridir uyumadan bir Serpil'i bir Asude teyzeyi teselli etmişti. Ameliyatı kötü geçmiş olsa bile Yağmur Can uyanır diye teselli ediyordu onları. Belki de teselli ettikçe kendisini...
"Biraz." dedi ve elini ağzına götürüp suratını buruşturdu. Gözlerimi kıstım. "Yemek yedin mi sen?" yaslandığım duvardan ayırdım sırtımı. Başını aşağı yukarı salladı. Baran çevresindeyken aç kalması imkansızdı. Yağmur'un üzerine titriyordu. Onu kaybettiği için tekrar kaybetmek istemiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AMORE
Romance(YARA SERİSİ I) "Özledim seni." diye mırıldandı. Kafamı sola çevirdim. Gökyüzüne bakıyordu oda. "Seninle sohbet edip dertleşmeyi, şakalaşmayı kavga etmeyi." Dudaklarım kıvrıldı. Bende özlemiştim. "Özlenmeyecek gibi biri değilim yani." Kahkaha atmay...