❣ 41 ❣

10.9K 358 438
                                    

12.03.2022 - 01:33


Şu sıralar pek iyi değilim. Tiktoka ara verdim. Ama burada fıstıklarımı yalnız bırakamadım ve her cumartesi sözümden dönemezdim. O yüzden yeni bölümü düzenleyip paylaşıyorum. Bana güç verdiğiniz için hepinize teşekkür ederim❤️

Uzun bir bölüm oldu.

YORUM İSTERİM ☺♥ (bol bol)

Haftanız nasıl geçti fıstıklarım. Neler yaptınız? Hayat nasıl gidiyor? Siz nasılsınız? Hadi sohbet edelim hep beraber. Ben mutlu oluyorum sizlerin yorumlarını okudukça. ❤️


(Vote ve yorum unutmayalım)


👑👑

Son bölümler yorum yapanları görüyorum. Siz Fıstıksınız. Siz ailenin en nadide parçasısınız. Beni mutlu ediyorsunuz. Seviyorum sizi. İyi ki varsınız❤❤ 

 İyi ki buradasınız.

👑👑


🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉

114K olmuşuz bile yuppiiii. Ailemiz büyüyor.

🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉


Keyifli Okumalar

🥜

Baran, Yağmur'un uyuduğundan emin olduğunda kollarından çıkartıp başını yastığa koydu. Yağmur kıpırdarken yataktan çıktı ve giyinme odasına girdi. Tişörtünü ve kot siyah pantolonunu giyerken odaya geçti ve komodindeki telefonunu cebine tıktı. Akşam Yağmur'a verdiği suyun içinde uyku ilacı damlatmıştı. Baran gidip gelene kadar uyanmazdı. Dizlerini yatağa yaslayıp dudaklarını gözlerine değdirdi, derin nefes kokusunu içine çekip yataktan çıktı. Odanın kapısını aralayıp ardından kapatırken merdivenleri indi. Bileğindeki saate baktı. 03:23. Dış kapıyı aralarken Can bahçe kapısından girmişti. Gözleri uykuluydu. Baran geçmesi için kapıyı araladı.

"Uyku ilacı içirdim. Top patlasa uyanmaz." Can başıyla onaylayıp içeri girdi.

"Merak etme ben buradayım. Siz ne yapacaksınız?" Baran'ın öfkeli gözlerine bakıp yutkunma ihtiyacıyla boğazı yandı Can'ın.

"Sabaha gelirim ben." Can'ın sorusunu cevapsız bırakırken Can pekala cevabını almıştı. Baran bahçe kapısından geçip arabasına bindiğinde sağına Poyraz oturdu. Arabayı karanlık sokakta ilerletirken Poyraz, Baran'ın gerginliğini hissediyordu.

"Sağa dönüp 3 sokak sonra sola döneceksin. Bir sorunumuz var." Baran kısa bir süre Poyraz'a bakıp önüne döndü. Poyraz konuşmaya devam etti.

"Beni aradığında Mert yanımdaydı. Duydu. O da gelecek. Bir de-"

"Bir de ne amına koyim ya." Öfkeyle homurdandığında Poyraz'ın konuşmasına fırsat vermeden aklına gelen ilk ismi söyledi ve gözlerini devirdi.

AMOREHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin