❣ 36 ❣

12.7K 411 426
                                    


12.02.2022 - 02:12


Helloooo. Bir bölüm 4 saat düzenlenemez ya. Resmen iki üç düzenleme yapıp paylaşırım dediğim bölümü anca bitirebildim. Size feda olsun beee.❤️ 

Haftanız nasıl geçti fıstıklarım. Neler yaptınız? Hayat nasıl gidiyor? Siz nasılsınız? Hadi sohbet edelim hep beraber. Ben tyt ye başladım ve sıkılarak çalışıyorum. Bugün annemin korona olduğunu öğrendim. Evdeyiz ve izole oluyoruz. Onun dışında çok iyi hissediyorum. Hikayem daha çok keşfediliyor ve yorumlarınız beğendiğinizi gösteriyor. Sizi çok seviyorum.


⚠️⚠️⚠️

𝐓𝐈𝐊𝐓𝐎𝐊 ve 𝐈𝐍𝐒𝐓𝐀𝐆𝐑𝐀𝐌 'da eğer kitap ile edit video, post  vs yapacaksanız 

#amorekitap 

#yağmurgünay

#barandeniz

etiketlerini kullanabilirsiniz. Seve seve kontrol edip yorum yaparım bende.

⚠️⚠️⚠️


(Vote ve yorum unutmayalım)


Fıstıklarıma fıstık emojisi bırakacağım. Hadi şu an sizi tanımlayan emojiyi aşağıdaki satıra yorum olarak bırakın.

🥜


Her yoruma cevap vermesem de tek tek okuyorum ve tepkilerinize bayılıyorum. Yorumlarınıza bayılıyorum. Birkaç kişi kitabın içine girip Nesrin, Karan ve Kaan'ı tokatlamak istedi. Sakin olun fıstıklarım. Bunlar iyi günlerimiz :D Kötü günlerimiz çok yakındır. (Şeytanlık yapıp sizi kudurtacağım. Şimdiden özür dilerim sonraki yaşanacak her kötü olay için. )

Beni mutlu ediyorsunuz. Seviyorum sizi. İyi ki varsınız❤❤ İyi ki buradasınız. İyi ki bu hikayeyi yazarken beni motive ediyorsunuz. İyi ki denk geldik ve Amore karakterlerini okudukça benim gibi bağlantı kurarak hikayenin içine girdiniz. Çok çok seviliyorsunuz.


🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉

72,8K olmuşuz bile yuppiiii. Sayımız gün geçtikçe artıyor. Ailemiz büyüyor.

🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉


(Modunuza göre şarkı önerme noktası. Hepimiz nasiplenelim💁)


Keyifli Okumalar

🥜

AMOREHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin