14.10.2021 - 22:35
Nasılsınız Fıstıklar ❤ Hayat nasıl gidiyor?❤
👑 İyi ki varsınız❤❤ İyi ki buradasınız. 👑
YORUM İSTERİM ☺♥ (bol bol)
Keyifli Okumalar
🥜
Saçlarımda gezen parmaklarla uykum yavaş yavaş dağılırken mırıldandım.
"Uyuyoruz şurada. " Parmaklar dururken gülme sesi kulaklarımı doldurdu. Gözlerimi aralarken kafamı kaldırdım. Tanıdık mavi gözleri görmemle kalbim hızlanmaya dilim damağım kurumaya başlamıştı. Dirseklerimde doğrulurken gerçek olup olmadığını anlamaya çalışıyordum
"Sen gerçek misin?" Gözleri yüzümde dolaştı. Elinin tersiyle yanağımı okşarken çenemi tutup aşağı çekti ve dudaklarıma öpücük kondurdu. Karnımdaki o tuhaf his yerini alırken Baran diliyle dudaklarını ıslattı.
"Sence gerçek miyim?" Gözlerimi kıstım. Çenemdeki elini tutup çektim ve uzanıp dudaklarımızı tekrar birleştirdim. Elimi yanağına koyarken alt dudağını dişledim. Boğuk bir şekilde inlerken dudaklarını çekti. Dudakları olduğundan daha fazla kırmızı bir hal almış, göz irisleri büyümüştü. Şaşkınlıkla bana bakarken dudaklarımı kıvırdım.
"Gerçek olup olmadığını anlayamamıştım da" Şaşkınlığın yerini eğlenen gülümseyişi aldı. Başını sağa sola sallarken derince nefes aldı. Yatağın ortasına oturup bağdaş kurdum. Doğrulurken gözlerime baktı. Elimi elinin içine alıp üzerini öptü. Bu hareketi tüm vücuduma elektrik akımı yayılmıştı.
"Önemli işleriniz vardı? Nasıl geldin? Abim sormadı mı?" Benim gibi bağdaş kurarak dizlerimiz birbirine değecek şekilde karşıma geçti.
"Acil işimin olduğunu söyledim. Çünkü burada olmalıydım. " Uzanıp omuzuna doladım kolumu.
"Teşekkür ederim." Omuzuma öpücük bıraktı.
"Olanlardan bahsetmek ister misin?" Kolumu çekerken istediği şey tüm modumu düşürmüştü.
"Asma suratını. Arda abiyle konuşurken silah sesi duydum. Hemen kapattılar. Silah seslerine alışıksın sen. İlk kez duyduğun bir şey değil. Orada ne oldu da krize girdin?" Olanların bendeki etkisini azaltmaya çalışırken derin nefes aldım. Huzur bulduğum mavilere bakarken avucuma doladı elini tekrar.
"Lavabo için Can'ın yanından ayrıldım. Tam işlerimi halledip bahçeye çıkacakken bir adamın sesini ve bir kadının ağlayışını duydum. Arkamı dönüp gidemedim." Gözlerim sulanırken bakışlarımı eğdim.
"İstemediğin bir şey mi yapıldı?" Başımı olumsuzca salladım. Öfkeyle yanan gözlerine baktım.
"Hayır. Semih'in nişanlısı Mehtap'a -" derin nefes alırken kaşlarımı çattım. "Gördüğüm ilk vazoyu adamın kafasına geçirdim." Dudakları kıvrıldı.
"Tam çıkacakken arkadaşı geldi. Mehtap bir şekilde oyalarken bende camdan Can'ı çağırıp silahımı çıkarttım." Başıyla onayladı. "Sonra Can'lar geldi ve sen oradan çıktın." Başımla onayladım. Ellini yanağıma götürdü.
"Ağlama" O söyleyene kadar ağladığımın farkında bile değildim. Parmakları nazik bir şekilde gözyaşımı sildi.
"Havuz olayından sonra sinirlerim gerilmişti. Bu da tuz biber oldu." diyerek burnumu çektim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AMORE
Romance(YARA SERİSİ I) "Özledim seni." diye mırıldandı. Kafamı sola çevirdim. Gökyüzüne bakıyordu oda. "Seninle sohbet edip dertleşmeyi, şakalaşmayı kavga etmeyi." Dudaklarım kıvrıldı. Bende özlemiştim. "Özlenmeyecek gibi biri değilim yani." Kahkaha atmay...