❣ 27 ❣

16.1K 650 222
                                    


26.12.2021 - 01:18


Selammmmmmmm.  Ben geldim. Nasılsınız Fıstıklar?

Gece birden bölümü düzeltip atmak geldi içimden. Nesrin'e sövenlere şunu söylemek istiyorum. Daha yeni başlıyoruz bebekler. Küfürlerinizi çok harcamayın  İleride bol bol ihtiyacınız olacak 😏

2 bölümü birleştirdim bu arada. Bazı arkadaşların içi şişmiş olaylardan. Biraz karakterlerin yürekleri ısınsın isteyenler varmış. ahahahah dayanın fıstıklar.

Hayalet okuyucularım var. Söyleyin bana. Neden hayalet okuyucusunuz anlatsanıza? Bölümler çok güzel okunuyor ama vote ve yorumlarda bir tık okunulanın altında geliyor. Neden? Bana hikayeyi okurken yorumlarınızla ilham veriyorsunuz ve yazmayı hiç düşünmeyeceğim sahneleri bile yazmama teşvik oluyorsunuz. Lütfen bol yorumlarınızı ve votelarınızı esirgemeyin benden. 

Aşağıdaki fıstık emojisine de favori emojilerinizi atın bizde nasiplenelim.

(Vote ve bol yorum isterim)

Keyifli Okumalar

🥜

'Ramazan Et Lokantası' tabelasının altında üst kata uzanan merdivenler vardı. Merdivenleri es geçip soldaki koridora geçtik ve koridorun sonundaki kapıyı açıp içeri girdik. Ay şeklinde dizilmiş masalar orta kısmı görecek şekilde konumlandırılmış ve ortada sayamadığım kadar sandalye dizilmişti. Burada çalacaktı müzik. Masalardaki tanıdık yüzlere gülümsedim. 

Dedem ortaya oturmuş solunda abim, teyzem, Can, Serpil oturmuştu bile. Sağ tarafındaki kısımlar boştu. Diğer masalarda Fırat abinin ve Nur'un ailesi vardı. Başka masada Mert abi, kız ve erkek kardeşleri ve Ceren'in annesi vardı. Herkesin ailesinden bir parça serpiştirilmişti. Gözlerim Serkan'ı aradı. Bar kısmında elindeki bardağı dikmişti. Serkan kimsesizdi. Şuan kendini kötü hissettiğine yemin edebilirdim.

"Dedemlere selam verip Serkan'ın yanına geçeceğim" Baran baktığım yere bakıp başıyla onayladı beni. Masaya yaklaştığımız sırada Baran elini çekti. Dedem gülümseyerek ayaklandığında masanın etrafında dolanıp ellerini öpüp başıma koyduktan sonra gülümsedim. Yaşlı gözleri kısılırken kollarını omuzuma sardı.

"Nasılsın kızım?" 

"İyiyim dede. Sen nasılsın?" Geriye çekildiğimde eliyle saçlarımı okşadı.

"Seni gördüm daha iyi oldum. Sağlığın sıhhatin iyidir inşallah." Başımla onayladım.

"Merhaba Asım amca." Baran'ın sesiyle biraz sola kayıp ona doğru baktım. Kafasını kaldırmış gözlerini dedemle kesiştirmişti. Dedem elini uzattığında eğilip öptü ve başına koydu. Doğrulurken dedem omuzlarına birkaç kez vurdu.

"Sen nasılsın?" Baran samimi bir şekilde gülümsedi.

"İyiyim teşekkür ederim. Siz nasılsınız?" Dedem gülümsemekle yetindi.

"İyi olun da ben hep iyi olurum." 

"Dedeciğim sen bunlara böyle yüz verirsen tepemize çıkarlar." Abim eğlenen yüz ifadesiyle dedemin sağına geçti ve bana göz kırptı.

"Sana yüz verdik de ne oldu sanki?" Dedem ters ters abime bakarken abim gülüşünü silip bakışlarını eğdi. Dedem bakışlarını bana çevirirken gülümseyerek göz kırptı.

AMOREHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin