Kitap güncellenecektir. Yeni başlayacak olanlar okumak için bekleyebilirler mi?
Yeni hikayemin tanıtım bölümüyle karşınızdayım. Başlayalım bakalım. Bol bol yorum ve vote atmayı unutmayın.
Kitabı okuduğunuz tarih ne zaman?
Favori emojiniz ne?
Tanıtım ileriki bölümlere ait bir kesit aslında. Çok eğleneceğiz.
HOŞ GELDİNİZ BEBİTOLAR
🥜
"Silahın yanında mı?" dedi Yağmur gözünü Mert'ten ayırmadan. Mert afallarken Baran kaşlarını çattı ve Yağmur'a adımladı.
"Ne silah-"
"SİLAHINI ÇIKART" Yağmur bağırdığında diğerleri koridora çıktı. Baran, Yağmur'u odasına götürmek için koluna dokunduğunda Yağmur kolunu çekip bağırdı. "DOKUNMA!" Baran geriye adımlarken Bulut Yağmur'a adımladı.
"Yağmur saki-"
"SİLAHINI ÇIKART DEDİM!" Bağırdığında Bulut sustu ve adımlarını durdurdu.
"Neden silahımı çıkartacağım?" dedi Mert konuşmak için zorlana bulduğu ses tonuyla. "Nedenini söyle." Dediğinde Yağmur burnunu çekip eliyle Baran'ı gösterdi.
"Ona söz verdim." Semih ve Bulut Baran'a baktı. Serkan Yağmur'un dağılmış halini görmek istemediği için mutfak duvarına yaslanıp yere çökmüştü. Fırat oturduğu sandalyeden kalkamazken Can, Bulut'un arkasından izliyordu sessiz gözyaşıyla. Serpil, Mehtap dağılmış yüzlere bakıp ağlıyorlardı.
"Kendimi öldürmeyeceğime söz verdim." Dedi boğulurcasına ve yutkunup devam etti. "Sen katil değil misin?" Mert başıyla onayladığında Yağmur güldü. "Beni öldür o zaman-"
"Saçmala-" Yağmur Semih'e baktı öfkeyle. "Yaşıyor muyum sanıyorsun?!" Semih bakışlarını Yağmur'dan çektiğinde Yağmur tekrar baktı Mert'e.
"Beni kurtarmadın."
"Özür dilerim" dedi Mert sulanan gözleriyle. Yağmur tekrar adım attı Mert'e.
"Beni öldürürsen seni affederim." Mert başıyla onaylayıp belindeki silahı çıkarttı. "Mert" dedi korkuyla Baran. Baran Mert'in gözlerindeki netliği görmüştü. Daha önce birini öldürmeden önce baktığı gibi bakıyordu gözleri.
Mert, Yağmur'a adımladı ve elini uzattığında Yağmur önce Mert'in uzattığı eline baktı. Sağ elini Mert'in avucuna bıraktığında Mert, silahı eline verip namlusunu kendi göğsüne yaslayıp Yağmur'un tetiğin üzerinde parmağını koydu.
"Beni öldür. Sonra sıkarsın kendi kafana." Yağmur hıçkırırken elleri titremeye başladı. "Ne olur Mert." Mert, Yağmur'u kurtaramadığı için tetiğe kendisi basacak kadar berbat hissediyordu. Yağmur paramparçaydı. Aklına kendi kardeşi Melisa geldi. Kıl payı kurtarmıştı Melisa'yı. Yağmur'u kurtaramamıştı.
"Özür dilerim Yağmur."
"Seni çağırdım." Dedi ağlarken. "Serkan'da gelmedi." Serkan gözlerini kapatırken başını duvara vurdu.
"Niye inandırdınız beni koruyacağınıza? Niye yalan söylediğiniz?" Yağmur elini silahtan çekerken dizlerinin üzerine çöküp alnını yere yasladı.
"Yalvarırım öldür beni Mert. Ne olur öldür." Mert hala göğsüne yaslı silahla parmakları tetikteydi. Bir anlığına kendine sıkmak istedi. Ne kaybederdi ki? Semih, Mert'in düşüncelerini anlamışçasına ona adımlayıp elini silaha sarıp elinden çekti. Bulut Yağmur'un yanına çöktüğünde Yağmur başını kaldırdı.
"Abi-" hıçkırırken Bulut omuzunu sarıp başını göğsüne yasladı. Yağmur yüzünü gizlerken hıçkırarak ağlamaya devam etti.
"Konuş onunla izin versin." Baran'ın ismini ağzına alıp kirletmek istemiyordu. Bir o temiz kalsın zihninde istiyordu. Bulut başını kaldırdığında Baran'ın koridorda çöküp başını dizlerine yasladığını gördü. Baran elini kulaklarına kapatmıştı. Yağmur'un dudaklarından çıkan ölüm kelimesinden nefret ediyordu. Bir anlığına o yalvaran sesine kanıp ona tamam demekten korkuyordu. Sevdiği kadının ölmek için kurduğu her cümleye lanet etti.
Unutmadan vote ve yorum yapalım pls :)
Kitabın kapağını da buraya bırakalım
Kitapta yetişkin sahneler olacak. Şimdiden uyarayım. O sahneleri okumak istemeyen atlayabilir. Yeter vs gibi yorum yapmanıza gerek yok. Bunun bilincinde okuyun kitabı lütfen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AMORE
Romance(YARA SERİSİ I) "Özledim seni." diye mırıldandı. Kafamı sola çevirdim. Gökyüzüne bakıyordu oda. "Seninle sohbet edip dertleşmeyi, şakalaşmayı kavga etmeyi." Dudaklarım kıvrıldı. Bende özlemiştim. "Özlenmeyecek gibi biri değilim yani." Kahkaha atmay...