12.01.2022 - 00:42
Heyyyyy. Selamlar Fıstıklar. Nasılsınız? Ben çok iyiyim.
Bana bir şeyler oluyor ve sürekli yeni bölüm atasım var. Ama kendimi tutuyorum. Çabucak okuyup tüketmeyin aşkımızı diye :D Hem Serkan- Peri hikayesini de yazmaya başlayacağım hemen bundan sonra. Ya da başka sürpriz bir karakterin hikâyesini yazabilirim. Kararsızım ama bu kitabın devamı olacağını şimdiden belirteyim. Ana karakterleri ve olayları değiştireceğim. Bakalım güzel olacak gibi hissediyorum.
Yorumlarınıza bayılıyorum. Bu bölümü yorumlarını bayılarak okuduğum diğer kişiye armağan edeceğim. Beni mutlu ediyorsunuz. Seviyorum sizi. İyi ki varsınız❤❤
🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉
40,8K olmuşuz bile yuppiiii
🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉
Bu şarkı benden size gelsin. Hatta favori şarkınızı benimle paylaşmak isterseniz seve seve dinlerim ❤
Neyse bol yorum isterim yine : D ve VOTE
Keyifli Okumalar
🥜
"Tek başına mı koruyacaksın? 3'e karşı 1'sin. Aslı Evcil'i getirmemiz söylendi. Zorluk çıkarma Mertcan."
"Hangi piç istiyor onu sordum ben. Kime köpeklik yapıyorsun Berk?" Karşıdaki korumanın çenesi kasılırken adını öğrendiğim Mertcan boştaki ellini yumruk yaptı. Mertcan diye koruma mı olur? Ciddiye alasım gelmiyordu. Gülmemek için dudaklarımı birbirine bastırdım.
"Karan Sancar'a bizzat ileteceğiz söylediklerini." Karan Sancar. Dün asansörde benimle beraber olan ve yüzüğü düşüren Karan Sancar mı? Beni isteyen ve ismimi yüzüğe evlenmişiz gibi yazdıran Karan Sancar mı?" Sıçtım. Double sıçtım. İşte şimdi gerginlikten tüm vücudum kasılmıştı.
Barın kapısından tanıdık mavi gözlerle derin nefes aldım. Belindeki silahı çıkarıp adamlardan birinin başına yasladı.
"Eşkıya mısınız siz?" Poyraz'ın sesiyle başına silah dayayan korumanın elli titremeye başladı.
"Poyraz sen karışma! Emir kuluyuz. Aslı Evcil'i götüreceğiz. Engel olamazsınız." Poyraz'ın gözleri önce beni sonra arkamdaki Aslı'ya baktı.
"Yağmur, Mertcan'ın yanından yanıma gelir misin?" Başımı olumsuzca salladım. Sıkıntılı nefes alıp verdi.
"Hanımefendiyi koruyacak Mertcan." Gözleri gelmem için diretiyordu. Barın kapısından kaşları çatık Baran ve Semih'i görünce korumanın arkasına saklandım. Tanımadığım kız için ortalığı karıştırmama kızacaklardı. Yani ben olsam kızardım.
Abim Poyraz'ın silahına dokunduğunda Poyraz ters ters bakıp indirdi silahı. Mertcan'a baktığında silahı indirip beline koydu. Karşımızdaki korumalarda indirirken Berk dışındakiler başını eğmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AMORE
Romance(YARA SERİSİ I) "Özledim seni." diye mırıldandı. Kafamı sola çevirdim. Gökyüzüne bakıyordu oda. "Seninle sohbet edip dertleşmeyi, şakalaşmayı kavga etmeyi." Dudaklarım kıvrıldı. Bende özlemiştim. "Özlenmeyecek gibi biri değilim yani." Kahkaha atmay...