• 𝓨𝓐𝓖𝓜𝓤𝓡 •

3.1K 115 32
                                    

Soru Cevap Part 1

Nur  Adın soyadın?

✬ Ben buna cevap veremem. Adım belli de soyadım baya değişti. Demir ile açtım gözümü. Günay oldum. Şimdi Deniz'im. Sonuncusundan çok memnunum ve ömrümün sonuna kadar değiştirmeyeceğim. 

Nur : Son zamanlarda yaşadıklarınla ilgili konuşmak ister misin?

✬ Aslında bakarsan artık konuşmak istemiyorum. Bazen konuşmak bir işe yaramıyor. 6 ayda bunu anladım. Bazen dibine kadar depresyon moduna girip battaniye altında saçma sapan şeyler izleyerek ağlamak gerekiyor. İşte o zaman güçlü oluyor insan. Düşünsene Nur. Sırf ağlıyor diye güçsüzmüş gibi ötelenen insanlar var. Bence ağlayabiliyorsa bir insan işte o zaman dünyanın en güçlü kişisi oluyor. Her duyguyu yaşayacak kadar güçlü ve yıkılmaz.

Nur : Şu an iyi misin peki? Son yaşadıklarını konuşmak istemezsen şu an ki durumunla ilgili konuşalım.

✬ İyiyim. Garip bir şekilde gevşemiş hissediyorum. Hani böyle tüm gün uykusuz geçirip yatağınızı özlersiniz de gün sonunda yatağa girdiğinizde gevşeyip oh be dersiniz. Şu an öyle hissediyorum. Bizimkilerden uzaklaşmak iyi geldi. Kendi kendime kalmak. Biraz şebek kuzenime maruz kalmak... Sanki 16 yaşından öncesine dönmüşüm gibi hissettirdi. Hayatımda yaşayabileceğim dönüm noktalarımdan çok daha öncesine... Dertsiz tasasız. Babam yaşıyor. Abim mutlu. 

Nur : Baran sana iyi gelecek demiştim. Ama ısrarla yalnız kalmak istedin.

✬ Hepimizin yalnız kalmaya ihtiyacı vardı Nur. Yetişkin olduk ve kendi kendimize yetebilmemiz gerekiyor. Şu an ben hayatımda yaşayacağım en ağır acıyı yaşadım. Bu acıyı yanımda kimse olmadan atlatabildim. Sence bundan sonra yaşayacaklarım beni yıkabilir mi? (gülümser) Tamam kabul hala biraz oto boka ağlıyorum. Ağlamaya da devam ederim. Ağlamak rahatlatıyor. 

Nur : Yaptığın en büyük pişmanlık ne?

✬O partiye gitmek. Eğer ben gitmeseydim o gün gerçekleri öğrenen Bulut'un arkasına saklanırdım. Beni her zaman yaptığı gibi koruması için abimin elini sıkıca tutardım. Ben ona güç olurdum o da bana. İşte o zaman o öğrendiklerini kaldıramadığı için kaçmazdı. Kaçmadığı için anne ve babamın tartışmaları sonrası ona sarılıp uyurdum. Belki de babam ölmezdi. Bulut babamı kurtarırdı. O hep birilerini kurtarırdı. 

Nur : Bulut'a öfkeli değilsin yani?

✬Neden öfkeli olayım? Her daim beni düşünen abim bir günlüğüne kendisi için karar alıp kaçıp gittiği için ona kızgın değilim. Başta kabul ediyorum kızgındım. Çünkü babamı kaybettim. Abim de yoktu. Annem desen o dönemler sırtını döndü bana. Kimsesiz hissettiğim için kızgındım Bulut'a. Sonra affettim. Benim abim beni o kadar çok seviyor ki bundan bir saniye bile şüphe etmedim. Babamız öldüğünde benim hem abim hem babam oldu. Çok zorlandı Bulut. Hala zorlanıyor. Ama bu sefer onunlayım. Biz yan yana olduğumuz sürecek kimse bize zarar veremezdi ki.

Nur : Bulut ile Ceren tekrar başlasa buna tepkin ne olurdu?

✬ Bulut için susarım. Ama o kadınla aynı sofrada oturmam. Aynı sofrayı geçtim aynı evde bulunmam. 

Nur : Ceren'i affedebilecek misin? 

✬ Bir yerde okumuştum. 'Suçluyu affetmek, suçsuzu cezalandırmaktır' Ben yeterince cezamı çektim Nur. Onu affedip huzurla yaşaması umurumda değil. Hayat seçimlerimizden ibaret. Bazı seçimlerin sonuçları görünmese de az buçuk olacakları tahmin etmek gerekir. Son yaptığı şey affedilir bir şey değil. Asla affetmeyeceğim.

AMOREHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin