06.06.2022 - 05:27
Nasılsınız Fıstıklar ❤ Hayat nasıl gidiyor?
⁂⁂⁂⁂⁂⁂⁂⁂⁂⁂⁂⁂⁂⁂
Kabul edelim bölümü beklemiyordunuz. Gecenin bu saatinde bende düzenleyip paylaşmayı beklemiyordum. Dedim ki paylaşayım ve siz okuyup beni yorumlara boğana kadar hem sınavım geçmiş olur hem de sizin yorumlarınızı okuyup gaza gelerek sınav sonrası daha sık bölüm paylaşmaya başlarım. Ne dersiniz?
NOT: En uzun bölümüm bu. Yorumlarınızı seve seve okuyacağım ❤
⚠️ Yorum sınırı geçilene kadar yeni bölüm gelmeyecek. Bol bol yorum yapın Fıstıklar⚠️
Sınava girecek herkes için güzel dilekle yolluyorum (Dua Zinciri 😻)
⁂⁂⁂⁂⁂⁂⁂⁂⁂⁂⁂⁂⁂⁂
𝐓𝐈𝐊𝐓𝐎𝐊 : ayseilhanli bana buradan ulaşabilirsiniz.
Lütfen satır içi yorumlarınızı nokta koyarak doldurmayın saymam. :D
💙 Yorum sınırı 1105 💙
YORUM İSTERİM ☺♥ (bol bol)
👑 İyi ki varsınız❤❤ İyi ki buradasınız. 👑
🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉
335K olmuşuz bile yuppiiii. Ailemiz büyüyor.
🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉
(Yazım yanlışlarını kontrol ettim ama son bölümün 2 katı kadar uzunlukta bir bölüm yazdığım için gözden kaçırdıklarım olabilir. Mahzur görün bu seferlik ❤)
🥜
ꕥꕥꕥꕥꕥꕥꕥꕥꕥꕥꕥꕥꕥꕥꕥꕥꕥꕥꕥꕥꕥꕥꕥ
01 Eylül 2021
Nur bana mektup yazmamın işe yarayacağını söylemişti. Bağırarak söyleyemediklerimi yazarak söyleyerek rahatlamalıymışım. Mecburen başladım yazmaya. Bana iyi gelip gelmemesi umurumda değil. Sadece içimde tutmak istemiyorum hissettiklerimi. Nur ısrarla birilerine yazıp göndermemi istiyor ama ben bunu yapmayacağım. Tüm mektupları yırtıp atacağım. Benim içimdeki yangını kimse okumasın. Sadece ben yanayım. Başkalarını kendimle beraber o yangına çekmek istemiyorum. Sanırım bugünkü mektup kendime.
Yaşadıklarımı unutabilecek miyim bilmiyorum? Peri bunun imkânsız olduğunu söyledi. Ama iyi haber yaşanılabilir oluyormuş. Önceki acılarıma acı deyip şimdi karanlıklar içinde kalmanın şaşkınlığını yaşıyorum hala. Eskisi gibi değilim. Nasıl eski Yağmur olabilirim bilmiyorum. Böyle bir durumda nasıl iyileşir ki insan? Ya da böyle bir durum hastalık mı ki iyileşmem gerekiyor? Peri ve Serkan dışında bunu sorabileceğim biri yok çevremde. Peri ile mesajlaşıyoruz ama rahat değilim konuşurken. Böyle bir şeyi kim rahat rahat konuşabilir ki?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AMORE
Romance(YARA SERİSİ I) "Özledim seni." diye mırıldandı. Kafamı sola çevirdim. Gökyüzüne bakıyordu oda. "Seninle sohbet edip dertleşmeyi, şakalaşmayı kavga etmeyi." Dudaklarım kıvrıldı. Bende özlemiştim. "Özlenmeyecek gibi biri değilim yani." Kahkaha atmay...