❣ 7 ❣

29.5K 1.1K 328
                                    

29.09.2021


Nasılsınız Fıstıklar ❤ Hayat nasıl gidiyor?

 yeni bölüm emrinize amadee.


👑 İyi ki varsınız❤❤ İyi ki buradasınız. 👑


YORUM İSTERİM ☺♥ (bol bol)

Keyifli Okumalar

🥜

Duştan çıkarken belindeki havluyu sıkı sıkı tuttu Baran ve giyinmek için yatağa bıraktığı kıyafetleri üzerine geçirdi. Saçlarındaki su giydiklerini ıslatırken tekrar banyoya ilerledi. Saç kurutma makinesini fişe takıp saçlarını kurutmaya başladı. Islık çalarken saçını kurutuyordu. Keyifliydi. Sevdiği kadın sadece kalbinde değildi artık. Yanındaydı da. Kalpleri beraberdi. Gülümsedi. Şanslıydı. Ona zarar gelsin istemiyordu. Bugünkü adam onun kolunu tutarken öfkeyle ayaklandığını hatırlayınca gülümseyişi silindi. Dokunmaya kalmıştı piç herif. Sonra bir güzel benzetmişti herifi. Normalde olsa arkadaşları için kavga ederdi ve Yağmur için. Kadını düşünmek bile gülümsemesine sebep oluyordu. Saç kurutma makinesini kapatırken sevdiği kadının sesini duydu.

"Baran!"  Kaşlarını çatarken banyodan çıktı. Yardım ister gibi bağırmıştı genç kadın. Kuruntu yapıyorsun dedi kendi kendine. Odanın kapısını açıp merdivenlere yöneldi.

"Yağmur?" Evin içine seslenirken bir yandan bitmeyen merdivenlere sövüyordu. Son basamağı inerken koridor boyunca ilerledi ve mutfağa girdi. Burada yoktu.

"Yağmur." Mutfaktan çıkarken bahçe ışıklarından yansıyan iki gölge geçti. Kaşlarını daha da çattı. Oturma alanını geçip bahçeye açılan pencereden geçti ve bahçeye adım attı. Bahçede göz gezdirirken sudaki karaltıya takıldı gözü. 

"Yağmur" Kalbi sıkıştı ve nefesi kesildi. Adımlarını havuza ilerleterek hızla suya atladı. Yağmur'un beline dolarken kollarını sudan çıkardı bedenini. Yağmur'un kafası öne doğru düşerken havuzun kenarına yüzerek genç kadını sudan çıkardı. Kenardaki mermere uzatırken kendisi de sudan çıktı.

Nabzına baktı genç kadının. Hissetmiyordu.

"Siktir. Ölemezsin." Dudaklarını soğuk sudan morarmaya yakın dudaklara yaslayıp nefesini üfledi iki kez ve geri çekilip kalp masajı yapmaya çalıştı.

"Hadi!" Tekrar eğilip nefesini üflediğinde Yağmur öksürmeye başladı. Baran geri çekilirken titrekçe nefes aldı ve yan çevirdi kadını. Ağzındaki suyu çıkartırken elini göğsüne koyup bir yandan öksürüyordu. Baran öksürüğü kesildiğinde genç kadına doğrulması için yardım etti. 

Yağmur'un gözleri kızarmış nefes alışverişleri düzensizdi. Elini yanağına koyup gözlerini kesiştirdi. "İyi misin?" Başını sallarken dudakları titredi.

"Seni çağırdım. Duymadın." Baran kendine küfretti. Banyoya ne diye girmişti ki? 

"Özür dilerim. " Gözyaşı yüzündeki suya karışarak çenesine doğru ilerledi.

"Özür dilerim."  Baran eğilip alnına öpücük koydu. Yağmur kendilerini izleyen Serkan'ı fark ettiğinde Baran'ın ellerini itekledi. Baran şaşkınlıkla bakarken Serkan konuşarak yaklaştı onlara. Gözünde endişe vardı.

AMOREHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin