❣ 65 ❣

4.7K 179 31
                                    

24.12.2022 - 00:40

Selammmm

Nasılsınız Fıstıklar? Hayat nasıl gidiyor? 

Uzun zamandır konuşamıyormuşuz gibi geliyor. Hayat koşuşturmacası beni de vurdu ama yine de bu koşuşturmacaya rağmen burada beraber bir dünyada buluşuyor olmamız o kadar kıymetli geliyor ki. Soluğu hep satırlarda alıyorum. Benim kaybolduğum ve sizin de kaybolmanız için davet ettiğim dünyamda olmanızdan çok memnunum. 

👑 İyi ki varsınız❤❤İyi ki buradasınız. 👑


(Yorumlarınızı özledim)

Keyifli Okumalar

🥜


Ahmet Deniz ( Video )

"Oğlum. Baran'ım. Bugün senin doğduğun gün. 10 yaşına gireceksin." Yutkunurken elini yanağındaki sakala sürttü. "Seni ilk kucağıma aldığımda kendime söz verdim. Seni ne olursa olsun hayatım pahasına koruyup seveceğime dair verdiğim sözü tutamadığım için özür dilerim. Ben senin sevgi içinde büyüyeceğinden emin olduğum bu yuvanın içinde cehennemi yaşadığını geç fark edecek kadar berbat bir babayım. Özür dilerim annenin yaptıklarını fark edemediğim için." Derin nefes aldı ve söylemek istediklerini anlatıp rahatlatmak isteyerek ekrana baktı sessizce. 10 yıldır içinde sakladığı o sırrı artık taşıyamıyordu. Hele ki verdiği sözü tutamadığını fark ettikten sonra Baran'ın daha fazla eşi Feride'nin zulmüne katlanmasını istemediği için anlatmak istiyordu. 'Videoyu kaydettikten sonra silerim' diye düşündü.

"Keşke Makbule'ye hayır deseydim. Keşke Harun'a söyleseydim. Gerçi o zamanlar konuşmuyorduk. Ondan oğlunu çaldığımı duysa sanırım beni asla affetmezdi." Suratını buruşturdu.

"Kesinlikle silmeliyim bu videoyu. Kimse oğlunun 10. yaşı için kaydettiği doğum günü videosunda baban ben değilim demezdi ki." Derin nefes alırken gözlerini bulunduğu ofisinde gezdirdi. Baran'ın ileride bu ofiste kendi koltuğunda oturmasını istiyordu. Babasının işini devam ettirmeliydi. Harun'un işine ait Türkiye şubesini yönetiyordu Ahmet. Bir yandan da Mehmet'le ortak mimari projelere giriyordu. Finansman açısından destek olarak... Aynı anda iki kardeşine yardım ediyordu. Biri ihanet ettiği kanından kardeşi Harun, diğeri kan bağına ihtiyaç duymadığı kardeşi Mehmet.

"Baban ben değilim demek...O kadar çok zoruma gidiyor ki... Sen benim oğlumsun. Beraber yeni şeyler denediğimiz, top oynadığımız, yemek yapmaya çalıştığımız... İlk kelimen baba olmuşken ve bunu bana söylemişken senin nasıl baban olmam? Harun'un yüzüne bakıp 'Ben Baran'ın babasıyım' da diyemem... Sanırım kabullenmek istemesem de Harun'dan seni çaldım. Yıllarca. İlk adımlarını, kelimeni, sevdiğin kıza olan bakışlarını... O kadar korkak bir adamım ki Makbule'nin yalanına dahil olduğum gerçeğini ne Harun'a ne de Feride'ye itiraf edemedim. Edemem de. Belki de bu videoyu saklayıp bir gün cesaretimi toplayıp size vermeliyim. O zaman affeder misiniz beni? Seni babandan çaldığım için bana kızar mısın oğlum? Seni oğlundan ayırdığım için benden nefret eder misin Harun?" Ahmet dudaklarını ıslatırken kısa bir süre duraksadı. Kendisini Harun'un yerine koydu. Eğer Feride'yle ikisinin bebekleri doğumda ölmemiş olsa ve Harun onu yıllarca kendisinden kaçırmış olsa asla affetmezdi Harun'u. Şimdi kendisinin affedilmesini beklemek büyük iki yüzlülük değil miydi?

AMOREHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin