29.07.2022 - 15:05
Nasılsınız Fıstıklar ❤ Hayat nasıl gidiyor?
⁂⁂⁂⁂⁂⁂⁂⁂⁂⁂⁂⁂⁂⁂
Ufak bir duyuru yapacağım okumadan geçmeyin lütfen.
✦ Bundan önceki 💙 Toplaşın Gelin Fıstıklar 💙 bölümünde karakterlerle ilgili sorular sormanızı rica etmiştim. Hikayede kafanızı kurcalayan soru işaretlerini karakterlerin ağzından cevaplamak için. Hala soru sormayan veya merak ettikleri olan varsa oradan soruları bekliyorum. Toplayıp cevaplayacağım ve bölüm olarak atacağım (ekstra)
✦ Kitabın kapağını güncelledim. Kapağına bakmayı unutmayın. Sonra başka kitap sanırsınız maazallah :D
✦ Yorum sınırı muhabbetini kaldırıyorum. Çünkü iki bölümdür sınırlar geçilmiyor ve yorum yapıp bekleyenlere de haksızlık oluyor. Sınır yok. Haftada 1 bölüm mantığına geçiş yapıyorum tekrardan. Ama yine de beni yorumsuz bırakmayın. . ❤
⁂⁂⁂⁂⁂⁂⁂⁂⁂⁂⁂⁂⁂⁂
𝐓𝐈𝐊𝐓𝐎𝐊 : ayseilhanli bana buradan ulaşabilirsiniz.
YORUM İSTERİM ☺♥ (bol bol)
👑 İyi ki varsınız❤❤ İyi ki buradasınız. 👑
Keyifli Okumalar
🥜
* Strakhlivo Momiche -----> Korkak Kız *
ꕥ 2015 ꕥ
"Sağ yumruk, sol tekme. Hızlı." Ömer'in komutlarıyla Yağmur hareket ederken ellerini kaldırıp derin nefes aldı. "Pes ediyorum." Ringde birkaç adım gerilerken Ömer'e dedi. Ömer gülüşünü genişletti. "Strakhlivo Momiche yine formundasın. Çabucak pes ediyorsun." dedi muzipçe bir tonlamayla. Yağmur kaşlarını çattı.
"Bulgar inadıma yapıyorsun. Bulgarca küfür öğrenip sana söylerim." ters ters bakıp ringin köşesindeki su şişesine adımladı. Şişeyi açıp suyunu içerken Ömer elindeki eldivenleri çıkarttı. Hafifçe kahkaha atarken Yağmur gibi suyu açıp içmeye başladı. "Bir de utanmadan gülüyorsun."
"Oturup ağlayayım mı?" diye sordu Ömer kaşlarını kaldırırken. Yağmur başını sağa sola sallayıp şişeyi yere koydu. "Hayır ağlama." Ömer'in gülüşü yavaş yavaş silinirken Yağmur'un kendisine adımlayışını izledi sessizce. Sen istemezsen ağlamam, dedi içinden.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AMORE
Romance(YARA SERİSİ I) "Özledim seni." diye mırıldandı. Kafamı sola çevirdim. Gökyüzüne bakıyordu oda. "Seninle sohbet edip dertleşmeyi, şakalaşmayı kavga etmeyi." Dudaklarım kıvrıldı. Bende özlemiştim. "Özlenmeyecek gibi biri değilim yani." Kahkaha atmay...