❣ 39 ❣

11.7K 377 491
                                    


03.03.2022 - 00:00


🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉

100K olmuşuz. Bunun şerefine bölümü erken paylaşmaya karar verdim. İyi ki varsınız.

Sizi çok seviyorum. Siz fıstıksınız ve beni mutlu ediyorsunuz. ❤

🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉


💙Bu bölümde elinizden geldiğince bol bol yorum yapın lütfen. Bu bir kutlama olsun. Beraber kutlayalım💙


Keyifli Okumalar

🥜

Harun amca ve babam dışarı çıkmışlardı. Dedem onların arkasından çıkarken geriye Mert ve Bulut kalmıştı. Mert sigarasını son kez içine çekerken küllüğe bastırdı ve dumanı dışarıya üfledi.

"Çok içiyorsun." diye mırıldandığımda bakışlarını bana çevirip güldü.

"İçmezsem kafam buğulanmaz. O zaman düşünmeye başlarım. Benim beynimin içini uyuşturmam gerekiyor. " Bulut içtiği içkiyi yutarken Mert'e baktı.

"Alkol birebir." Mert yarım yamalak gülümsedi.

"O komple tüm vücudu uyuşturuyor. İstemem." Tekrar paketten sigara çıkartacakken kaşlarımı çattım. Kendini öldürmeye çalışıyordu resmen. Sigarayı tekrar pakete ittirip paketi yanına koydu.

"Bana öyle bakma baş belası." Bakmadan vereceğim tepkiyi anlamasına şaşırmadım. Her seferinde söz konusu sigara olunca aynı tepkiyi verirdim. Bana çevirdi bakışlarını.

"Abini durdur. Koca şişeyi bitirdi." Bulut hafifçe kahkaha attı. Sarhoş olmak üzereydi ve içmeye devam ediyordu. Ceren'i Karan'ın yanına bırakmıştı. Bir yanım Karan gibi bir pislikle beraber olup Bulut'un canını yaktığı için ona öfkeliyken diğer yanım acı çekiyordu. Sadece arkadaş değildik ki biz. Arzu'dan sonra Nur ile en yakınım olmuşlardı. 

"Oğlum ben koca bir boynuz takmışım. Tabi içeceğim. Sen niye vurdun kendini sigaraya?" Mert başını eğerken omuzlarını düşürdü. Bu duruş çok tanıdıktı. 4 yıl önce terk edildiğinde aynı şekilde durmuştu. Arzu'nun gidişinin yıl dönümü olabilir miydi bilmiyordum. O kadar şey yaşanmıştı ki bugünün tarihini bile bilmiyordum.

"Sana kız mı yok agresif abim benim." Mert neşeden uzak bir şekilde güldü.

"Hayatımda birinin olmasını istemiyorum. Bekarlık sultanlıktır." Derin nefes alıp başını sağa sola salladı. Arzu'yu unutamıyordu.

"Ben gidiyorum ya." Ayaklanacakken onu durdurdum. Dertleşmek istiyordu. Eğer kalkıp giderse bunun anlamı 'benimle konuşmaya devam edersen konuşmaya başlayacağım ve bu benim canımı yakacak' demekti.

"Bir sarhoş, bir dışarı çıkıp gelmeyen, bir evli ve bir nişanlı arkadaşların şuan çok meşguller. Ben dilerim seni." Dudaklarını kıvırdı. Mert ile Baran ve Serkan ile dertleştiğim kadar sık dertleşmezdim. Mert içinde yaşardı ve dışarıya her daim yıkılmaz duvarlarını örerdi. Ne zaman içindeki duygularını ve düşüncelerini bastıramayacak duruma gelir işte o zaman kendini belli ederdi ve bende onu sık boğaz edip öğrenirdim.

AMOREHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin