❣ 53 ❣

7.7K 334 545
                                    

15.07.2022 - 00:56

Nasılsınız Fıstıklar ❤ Hayat nasıl gidiyor?

⁂⁂⁂⁂⁂⁂⁂⁂⁂⁂⁂⁂⁂⁂

Bölümü çok beklediniz ve gecikme için kusura bakmayın. Sınır geçilmedi ve bu kadar uzun süre ayrı kalmak içime sinmedi. Daha mutlu günlerimiz var :) 48'den sonra hala kendini toparlayamayanlar varmış. Üzülmeyin fıstıklarım. Mutlu olmak bize iyi gelecek. ❤ 

⁂⁂⁂⁂⁂⁂⁂⁂⁂⁂⁂⁂⁂⁂


𝐓𝐈𝐊𝐓𝐎𝐊 : ayseilhanli bana buradan ulaşabilirsiniz.


💙 Yorum sınırı 955 💙

YORUM İSTERİM ☺♥ (bol bol)


👑 İyi ki varsınız❤❤ İyi ki buradasınız. 👑


Keyifli Okumalar

🥜

Baran

Yağmur'un saçlarında gezen parmaklarım bastıran uykuma rağmen uyumayı reddetmeme sebep oluyordu. Bensiz dayanmaz dediğim kadın 6 ay bensiz kalmıştı. Onsuz nefes alamam demiştim. Belki nefes alıp devam etmeye çalışmıştım hayatıma ama ona bulanmış ruhum yaşayamamıştı bedenimin içinde. Nefesi kesilmişti. Acaba geri dönmese ne yapacağını düşünmüştü. Geçte olsa geri dönmüştü. Şimdi kollarımda bir meleğin masumiyetiyle yatıyordu. Yüzündeki huzurlu bir ifadeyle nefes alıp veriyordu kollarımda...

Kendime itiraf edemesem de benim yüzümdendi bu kadar geç kavuşmamız. 6 ay öncesinde hatta Balıkesir tatilinden çok daha önce... Daha ufacıkken, mahalledeyken, okulda bizi görmeye geldiği her gün, bana güldüğü her saniye, kalbimi hızlandıran her bir bakışında... Ben kabullenememiş onu sevdiğimi. Belki de bir kız çocuğunun beni sevebileceğini...

 Bana tüm kadınların kötü olduğunu daha çok küçük yaştayken öğreten anneme çok kızgınım. Bu kadar geç kavuşmamızın en büyük sebebiydi. Bana tüm kadınların kötü olamayacağını gösteren bu kadına minnettarım. Bana baktığı zaman gözlerinde o geçen sevgiye, gülüşündeki sıcaklığa, benim için endişelenmesine, tüm her zerresine... Ben bu kadına aşığım.

Parmaklarımı saçlarından uzaklaştırdım ve göz kapaklarının altında hızlı hareket eden gözlerine baktım. Yağmur'un nefes alışverişi hızlanırken gözlerini sıkıca yumduğunu gördüm. Kabuslarında onu görüyor Baran.

Rüyalarımda aynı şeyleri yapıyor bana Baran. Elleri vücudumda geziyor. Nefesini hissediyorum. İğrenç iniltisini ve kelimelerini... Ben unutmak istiyorum Baran. Onun yüzünden her gece rüyama girmeni artık istemiyorum. Çünkü gözlerimi ne zaman senden çeksem sen o oluyorsun. Onun gözleri ve mide bulandırıcı gülüşü. Uyumak istemiyorum çoğu zaman. Onun bana yaşattıklarını unutmak istiyorum. Keşke içtiğim o ilaçlar benden onun bana yaşattıklarını silebilse. Sadece sen kalsan. Sadece her zerremde olan sevdiğim adam...

Zihnimde mektuptan satırlar Yağmur'un sesiyle yankılanırken kaşlarımı çattım. O kadar çok zordu ki her şeyi bilip Yağmur'a belli etmeden kontrollü yaklaşabilmek. Çok yorucu ve yıpratıcıydı. Ama benim seçimimdi. Yağmur acı çekerken bile acı çekmemi istemeyip atmıştı mektuplarını. Beni en dipteyken bile düşünmesi sinirimi bozuyordu. O benim her duygumda ve acımda yanımdaydı. Beni uzaklaştırmasını istemediğimdendi o mektupları okuyuşum. Yanlıştı ama bilmem gerekiyordu. Ben merak etmiştim. Ben okumuştum. Ben istemiştim bu acıyı. Benim seçimimdi.

AMOREHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin