❣ 33 ❣

15.1K 522 453
                                    


22.01.2022 - 01:10

⚡⚡⚡⚡ Bölüm :D


Heyyy. Dayanamadım yeni bölümle geldim. 

Nasılsınız? Hayat nasıl gidiyor?



Fıstıklarıma fıstık emojisi bırakacağım. Hadi şu an size iyi gelen emojiyi atın.

🥜


Hayalet okuyucular var. Ama nedennnn? Arada yorum yapsanız ve vote atsanız ne olur ki 😿😿😿


Bol bol satır içi yorum isterim. Yorumlarınıza bayılıyorum. Beni mutlu ediyorsunuz. Seviyorum sizi. İyi ki varsınız❤❤ İyi ki buradasınız



🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉

45,7K olmuşuz bile yuppiiii

🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉

Bu şarkı benden YağBar 'a gelsin.

Size Baran ve Yağmur'u hatırlatan bir şarkı bırakın desem?


Neyse bol yorum isterim yine : D ve VOTE

Keyifli Okumalar

🥜

Bazı duygular yaşandıkça alışılır hale gelir. Annem daha fazla ne kadar kötülük yapabilir derken her an çıtayı arttırıyordu. Ama artık hissizleşmiştim. Onun yapabileceği tüm iğrençliklere artık şaşırıp ağlamayacağımı biliyorum. Karşımdaki artık annem değil. Bir yabancı. Benim annem o suda boğulmuş ve ebediyen benim için yok olmuştu. 

Uyanmama rağmen başımdaki ağrıdan dolayı gözlerimi açmadan uzanıyordum sadece. Gün aydınlanmış olmalıydı. Göz kapaklarımın ardından güneşin sıcaklığı yüzüme vuruyordu. Yatağın solundaki çökme sonrası üzerime gölge düştü. Baran'ın kokusu burnuma dolarken dudaklarını saçlarımda hissettim. Dudaklarını alnıma değdirdiğinde kalbimdeki sızı yavaş yavaş yok oluyordu. Tüy kadar hafif öpücüğünü göz kapaklarımda gezdirdi.

"Uyan uykucu." Başımı olumsuzca salladım. Sağ elmacık kemiğimin üzerine sulu öpücük bırakırken konuşmaya başladım.

"Başım ağrıyor." Baran geri çekilirken hafifçe gülüşünü duydum.

"Meleğim o başka zaman söyleniyor." Yaptığı imayla dudaklarımı kıvırdım ve gözlerimi araladım. Neşeli bir ifade vardı yüzünde. Mavilerine baktım birkaç saniye. Başımdaki ağrıyla yüzümü buruşturdum.

AMOREHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin