❣ 34 ❣

12.3K 433 432
                                    


29.01.2022- 00:03


Selammmm. Şu sıralar hayatımda yoluna koymaya çalıştığım yeni şeyler var ve çok zorlanıyorum. Bu yüzden 3-4 günde bir gelen bölümleri haftada 1 güne düşürdüm. Her cumartesi yeni bölüm yayınlayacağım ve umarım desteklerinizi ve yorumlarınız eksik etmezsiniz. 

Sizler nasılsınız? Hayat nasıl gidiyor? Üzgün müsünüz? Mutlu mu? Nasıl hissediyorsunuz? Yazın dertleşelim. Bu satır dertleşme satırı olsun. 

Fıstıklarıma fıstık emojisi bırakacağım. Hadi şu an sizi tanımlayan emojiyi aşağıdaki satıra yorum olarak bırakın.

🥜

BOL BOL satır içi yorum isterim  😿😿😿 Yorumlarınıza bayılıyorum. Beni mutlu ediyorsunuz. Seviyorum sizi. İyi ki varsınız❤❤ İyi ki buradasınız. İyi ki bu hikayeyi yazarken beni motive ediyorsunuz.

🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉

55,7K olmuşuz bile yuppiiii

🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉


Şu sıralar modunuzu tanımlayan şarkı ne?

Benimki bu

Keyifli Okumalar

🥜

"Evine geliyorum bana iş yaptırıyorsun. Çok ayıp." Kahveyi karıştırırken Peri getirdiğimiz çikolatalı pastayı dilimliyordu. Bana yandan bakarken şaşkınlıkla çevrelenmişti suratı. 

"Ama yardımcı olmak istersin sandım. Burada öyle oluyormuş." Hayatının bir kısmını Amerika da bir kısmını Türkiye'de bir kısmını da İtalya'da geçirdiği için sentez bir kültür anlayışı vardı.  Bana doğru adım atarken gülmeye başladım.

"Seni çok kandırırlar he. Boş ver kız. Evine kim geliyorsa çalıştır. Süründür. Özellikle Serpil ve Ceren'i süründür." Gözlerini kıstı ve pasta kesme işlemine geri döndü.

"Onların nesi var ki?" 

"İşten kaçarlar hep. Yok tırnağım ojeli yok ellerim kremli. Sakın inanma." Kahveyi kahve makinesine koyarken fincanların olduğu dolabı açtım. Ara sıra Serkan'da toplandığımız için her şeyin yerini biliyordum.

"Tamam aklıma yazdım bunu köşenin yanına." Gözlerimi kıstım.  Bir an deyimin doğru halini unuttum ve kafam karıştı.

"Aklımın bir köşesine yazdım olacak o." Gözlerini açtı ve kaşlarını çattı.

"Serkan sabah seninki gibi söylediğim zaman yanlış dedi." Ah Serkan ah. Peri ile uğraşmaya çoktan başlamıştı bile. Hafifçe gülüp başımı sağa sola salladım.

"Bundan sonra bana sor. Belli ki seninle uğraşıyor." Derin nefes aldı.

"Anlaşıldı iyi bir dayağı hak etti." Kendi kendine konuşur gibiydi. Dayak mı? Aklımda çalan şarkıyla gülmeye başladım tekrar.

AMOREHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin