❣ 40 ❣

10.4K 371 334
                                    

05.03.2022 - 03:52


Hey. Selamlar ben geldim. Gecenin bilmem kaçında yine bölümü yetiştirdim. Benden mutlusu yok şu an. :D

YORUM İSTERİM ☺♥ (bol bol)


Haftanız nasıl geçti fıstıklarım. Neler yaptınız? Hayat nasıl gidiyor? Siz nasılsınız? Hadi sohbet edelim hep beraber. Ben mutlu oluyorum sizlerin yorumları ve tepkileriyle.❤️Sizi seviyoreeee ❤️❤️


NOT: MERT'İN HİKAYESİNİ MERAK EDENLER İÇİN MİNİK BİR DUYURU. PROFİLİMDEKİ SEGRETO ADLI HİKAYE MERT'İN HİKAYESİ OLACAK. İLK BÖLÜMÜ PAYLAŞMIŞ BULUNMAKTAYIM. UMARIM AMORE KADAR ÇOK SEVERSİNİZ.


(Vote ve yorum unutmayalım)

Keyifli Okumalar

🥜

"Projenin büyük bir çoğunluğu bitti. Sizinle müteahhit çalışmayacağımızı söylememize rağmen ısrarlarınız sonucu kabul ettik. Adam projenin ortasında belirlenen kalitedeki malzemeler yerine daha kalitesiz olanları tedarik etmiş. Bugün yapılan bu proje tamamlandığında altına onay veren imzayı atan biziz. Yarın olası bir depremde yıkıldığında ilk suçlanacak olanda biziz." Bulut kaşlarını çattı. Karşısındaki adam sıkıntılı nefes alırken yanındaki başka bir adama baktı. 

"Bulut Bey. Projeyi duraklatıp baştan yaptırdınız her şeyi. Proje bütçesini aştınız." Fırat önünde 1 milyon aştıkları bütçeye baktı. Haklılardı. Üstelik projenin tamamlanmasına 2 ay vardı ve daha da aşabilirlerdi. Baran hafifçe güldü.

"Sözleşmede belirtilen maddeyi görmediniz sanırım. Malzemeler istenilen kalite alınmadığı taktirde tüm proje baştan başlanılacak veya anlaşma iptal edilecek. Projenin baştan başlatılması durumunda oluşabilecek tüm zarar sizin tarafınızdan karşılanacak. Siz eğer sırf tanıdığınız diye iş bilmeyen adamı işin başına getirirseniz olacağı bu." Karşısındaki adamlar yavaşça yutkundu. Baran Fırat ile göz göze geldi. Fırat maddeyi unutmuştu. Baran'ın hatırlamasa o zararı karşılayacaklardı.

"Peki şimdi ne olacak?" Adam yanındakilere bakarken fısıldamıştı. Bulut dudaklarını kıvırdı.

"Projeyi durdurursanız şuana kadar yaptığınız tüm masraf ve malzeme çöp olacak. Zaten aşıldı. Devam edeceğiz ve o oteli açacaksınız."

"Ama altında kalırız tüm masrafların. Bütçe aldı başını gidiyor. Mali işler departmanından ret geldi." Fırat başını olumsuzca salladı.

"Departmanın başında kim var?" 

"Miran Kolsan" Fırat, Bulut ve Baran aynı anda güldü. Miran Kolsan saman altından su yürütürdü. 

"Sanırım asıl sıkıntının sebebi belli oldu. İşinize karışmak istemem ama Miran burada çalıştığı dönem yaptığı yaptığı işten memnun kalınmadığı için pozisyonuna son verildi. Size tavsiyem başkasına gösterin." Adamlar başlarını sallarken ayaklandılar.

"O zaman biz şirkete toplantının detaylarını ve pürüzleri bildireceğiz. Vakit ayırdığınız için teşekkürler." Tokalaşıp asansöre kadar eşlik ettiler. Asansörden Serkan çıkarken adamlar girdi ve kapılar kapandı. Baran kaşlarını çattı.

AMOREHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin