ꕥ Sevgililer Günü Özel ꕥ

8.1K 307 110
                                    


14.02.2022 - 01:58


Bu nedense içimden geldi. Hemen düzeltip paylaşacağım. Sevgililer gününüz kutlu olsun. Sizi çok seviyorum. 

Bu arada kimler sap kimlerin başı bağlı? Ses verin sayım yapıyorum.

Ben sapım +1 


(Vote pls)

Keyifli Okumalar 

🥜

Yağmur odadan çıkarken annesi karşıdaki odadan bavuluyla çıkıyordu. Yağmur bir an ürperirken gülümsedi ve konuşmaya başladı.

"Gidiyor musunuz?" Nesrin başını kaldırdı ve tebessüm ederek baktı Yağmur'a. Sevgililer günü için hafta sonu şehir dışına çıkacaklardı. Yağmur ve Bulut evde kalacaklardı. Nesrin o kadar mutluydu ki mutluluğu konuşmasından gülüşüne her şeyine yansıyordu.

"Baban aşağıda bekliyor beni. Abinle birbirinize emanetsiniz. Onunla da konuştum. Evden çıkmak yok tamam mı?" Yağmur başıyla onaylayıp merdivenlere yöneldi.

"Tamam anne." Merdivenleri inerken mutfağa girdi. Pelin kocaman gülümsemeyle Yağmur'a baktı. Bu evin aşçısıydı ve Yağmur ile Bulut'u büyüten dadı gibi bir çalışandı.

"Pelin abla ben acıktım. Yemek var mı?" Pelin gülümserken başıyla onayladı.

"Akşamdan kalan yemeği ısıtayım mı?" Yağmur başını olumsuzca salladı.

"15 yaşındayım Pelin abla ve elim kolum var. Ben hallederim." Pelin suratındaki gülüşü silerken gözleri ifadesiz bir bakışlar arkamda bir yere baktı ve başını eğdi.

"Pelin hazırlar Yağmur. Boşuna burada çalışmıyor." Nesrin gözlerini Pelin'e dikmişken Yağmur gözlerini kapatıp çenesini kastı. Annesinin bu hareketlerinden nefret ediyor ve onun yerine utanıyordu. Tam annesine karşılık Pelin'i koruyacakken babasının seslenişini duydu. Derin nefes aldı ve Pelin'e baktı.

"Bana rica etsem akşamdan kalan yemekleri hazırlar mısın?" Geriye döndüğünde Nesrin'in çatık kaşlarına baktı. Kaşlarını kaldırıp dudaklarını kıvırdı.

"Teşekkürler şimdiden emeğine sağlık Pelin abla." Pelin hazırlamaya başlarken Nesrin tüm neşesinin kaçtığını hissetti. Yağmur'un yaptığı hareket içindeki öfkeyi harlamıştı. Yağmur yanından geçip öncekine nazaran daha samimi bir gülüşle oturma odasına girdi. Babası koltuğa oturmuş elindeki tablette işlerini hallederken Yağmur'un adım sesiyle tableti kapatıp sehpaya koydu. 

"Gel kızım." Yağmur yanına oturduğunda eğilip sehpanın altındaki kutuyu çıkarttı ve sehpaya koydu. Yağmur kutuya bakıp bakışlarını Mehmet'e çevirdiğinde Mehmet kocaman gülümsedi.

"Sevgililer günün kutlu olsun prensesim." Yağmur heyecanla gülümseyerek kutuya uzandı. Kutuyu açarken içinden renk renk boya kalemleri çıktı. Kuru kalemler, sulu boyalar, keçeli ve fosforlu kalemler ve niceleri. Yağmur gözleri parıldayarak Mehmet'in boynuna sarıldı.

"Çok sevdim teşekkür ederim babacım." Mehmet sırtını sıvazlarken diğer eliyle saçlarını okşadı. Kendi kanından olmasa da kızıydı Yağmur. Eğer o mutlu olacaksa tüm dünyayı yakmaya razıydı. Mehmet geri çekilirken Yağmur'un omuzlarını sarstı.

AMOREHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin