❣ 44 ❣

12.4K 363 597
                                    


01.04.2022 - 01:09

Selammmm. Malumunuz RAMAZAN ayı geliyor. Bölümü bugün paylaşıyorum çünkü ramazanda paylaşamam😏. Üzülerek söylemeliyim ki ramazan ayı boyunca AMORE'de yeni bölüm gelmeyecek. Ramazan bayramının olduğu hafta cumartesi günü tekrar devam edeceğiz.(7 Mayıs). Söz o gün çooook uzun bir bölümle karşınızda olacağım. SEGRETO kitabına devam edeceğim çünkü oralar daha çok alev almadı sjsjsjsj. Neyse duyurumu yapmış olayım buradan da. Ramazandan sonra görüşmek üzere. Neyse hadi okumaya geçelim ❤❤

Sırf 1 ay ara veriyorum diye öncekine göre de daha uzun bir bölümle karşınızdayım. 1 ay buralarda olamayacağım için yorumlara boğun beni :D Sizi çok seviyorum ve anlayışınız için çok teşekkür ediyorum. ❤️❤️


Sormayı geçemem. Nasılsınız? Hayat nasıl gidiyor?  ❤️


ÇOOOOOOK Uzun bir bölüm oldu. (Gerçekten çoook uzun)

YORUM İSTERİM ☺♥ (bol bol)


👑 İyi ki varsınız❤❤ İyi ki buradasınız. 👑


🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉

156K olmuşuz bile yuppiiii. Ailemiz büyüyor.

🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉


Keyifli Okumalar

🥜

Huzursuz bir şekilde başlamıştım güne. Kötü bir şey olacakmış gibi hissediyordum ve bu histen nefret ediyordum. Yatakta doğrulurken duvardaki saate baktım. Sabah 5 sularıydı. Elimi kalbimin üzerine koyarken derin nefes alıp verdim. Aklıma nedensizce Özgür geliyordu. Acaba İbrahim'e söylemediğim için vicdan azabı mı duyuyordum?

Yanımda yatan Baran'a baktım. Huzur bulamıyordum. Tersine daha çok kaygılanmaya başlamıştım. Yataktan ayağımı sarkıtıp telefonumu alarak odadan çıktım ve merdivenden aşağı indim. Üzerime kapıdaki hırkalardan birini geçirirken dış kapının kilidini çevirip kapıyı açtım. Birkaç korumanın bakışları bana dönerken Arda abiyle göz göz geldik. Bahçeye adımlarken bana doğru geldi.

"Bir şey mi oldu Yağmur?" Başımı olumsuzca salladım. Olmadı. Ama sanki olacaktı. 

"Arda abi güvendiğin birkaç kişiyle sana attığım adrese gider misin?" Serpil kurtulmuştu içimdeki kötü histen sonra. Belki şu an Mercan 5. rüyasındaydı ama yine de güvende olsunlar istiyordum.

"Bir arkadaşım. Uzaktan izleseniz yeterli ve ne Baran ne Mert ne de Poyraz. Hiç biri bilmeyecek o adrese gittiğinizi ya da oradaki kadını." Başıyla onayladı.

"Tehlike de mi?" Omuz silktim.

"Olabilir de olmayabilir de. Olurda tehlikeli bir durum sezersen onu güvenli bir yere götürür müsün?" Arda abinin kuşkulu bakışlarıyla derin nefes aldım.

"Arda abi lütfen. Bir anneyle çocuğunun hayatı söz konusu burada." Başıyla onayladı ve ceketin iç cebindeki telefonu çıkartıp birkaç kez ekrana bastı.

AMOREHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin