28.08.2022 - 18:00
Nasılsınız Fıstıklar ❤ Hayat nasıl gidiyor?
Not: Tiktok veya diğer platformlardan yaptığınız edit veya videolara beni etiketlerseniz bende görmek isterim.
𝐓𝐈𝐊𝐓𝐎𝐊 : ayseilhanli bana buradan ulaşabilirsiniz.
𝐈𝐍𝐒𝐓𝐀𝐆𝐑𝐀𝐌 : aishaneer buradan kitapla ilgili kesitleri bulabilirsiniz.
👑 İyi ki varsınız❤❤ İyi ki buradasınız. 👑
YORUM İSTERİM ☺♥ (bol bol)
Keyifli Okumalar
🥜
Vücuduma sardığım havluyla yatağın sağına uzandığımda Baran onun yerinde yatmış olmamı umursamadan soluma uzanmıştı. Beline sardığı havluyla en az benim kadar düzensiz nefes alışverişi almaya devam ediyordu. Sol elimi eline hapsedip kendi karnının üzerine çekmişti ve sol elinin parmaklarıyla yüzüğümle oynuyordu. Tavana bakmayı kesip başımı sola çevirdim. Baran'ın gözleri kapalıydı ve yüzünde sıcak bir gülüş vardı. Bu gülüşün sebebi olmak hoşuma gidiyordu.
"Beni izleme aşık olursun uğraşamam seninle." dedi. Cık cıkladığımda gözlerini açıp sağa çevirdi başını. "Çoktan bana abayı yaktın değil mi? Neyse mecbur evleneceğiz." dedi. Sol yüzüğümdeki yüzükle oynamayı bıraktı.
"Sana yüzük alayım mı?" dedi. Başımı sağa sola salladığımda elimi bıraktı ve yatakta yuvarlanıp yukarıdan bana bakmaya başladı. İki elini başımın iki yanına yasladığında gözleri sessizce yüzümde gezindi. Elimi kaldırıp doğum günümde bana hediye ettiği mavi safir taştan damla şeklindeki yüzüğü gösterdim.
"Benim zaten yüzüğüm var." dedim. Gözüm tek taş tarzı yüzüklerde değildi. Benim için anlam ifade etmesi çok daha önemliydi. Baran'ın doğum günümde bana verdiği ve benim için evlilik yüzüğü olan bu yüzüğü çok seviyordum. Bir Yağmur damlası... Baran damlası...
"Senin de alyansın var zaten. Yüz tane yüzük takmak zorunda mıyız?" dediğimde gözlerini açıp kapattı. "Sen nasıl istersen." dedi ve başıyla omzunun gerisindeki bir yeri işaret etti.
"Gelinliğini sevdin mi?" dediğinde elimi göğsünden karnına kaydırdım. Hayatım boyunca herkesten farklı olmanın çok güzel bir duygu olduğunu hissederek büyümüştüm. Normal değildim. Normal bir ailem yoktu. Herkesi normal sırada evlendiği o düzende evlenmemiştim. Herkesin yaptığını yapmak bana kendimin bir karakteri yokmuş gibi hissettiriyordu. Herkesin beyaz gelinlikle düğün yapması yerine farklı bir renkteki gelinliğimin olmasını tercih ederdim. Mavi. Sevdiğim rengi. Baran bu tercihimi ona söylemeden nasıl anlamıştı?
"Mavi gelinlik istediğimi nereden anladın?" dedim. Karnına kaydırdığım elimi sırtına kaydırıp onu üzerime çektim ve bacaklarımı kalçasına sardım. Başını sağa sola salladı, yüzünü yüzüme yaklaştırdı. "Bizsiz düğün olmaz biliyorsun." dedi dudaklarıma bakıp başını kaldırırken. Dirseğini yatağa bastırdı ve diğer elini yanağımda gezdirdi.
"Serkan'la konuşmuştunuz. Nur ile Fırat'ın düğününde." dedi, gözlerimi kısıp dudaklarımı araladım. Dudağını dudağıma sürttüğünde konuşmaktan vazgeçtim. "Nur'un beyaz gelinlikler içinde peri gibi göründüğünü söylemiştin. Ama sen deniz kızı gibi görünmek istediğini söyledin. Mavi gelinlikle. Serkan baya güldü sana." dedikten sonra başını çekip gülümsedi. Sonrasında Serkan'la inatlaşmıştım. Eğer mavi gelinlik giyersem o da takım elbise giyecekti. Takım elbiseden nefret ediyordu. Baran'ın bizi dinlediğinden haberim yoktu. Dudaklarım memnuniyetle kıvrıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AMORE
Romance(YARA SERİSİ I) "Özledim seni." diye mırıldandı. Kafamı sola çevirdim. Gökyüzüne bakıyordu oda. "Seninle sohbet edip dertleşmeyi, şakalaşmayı kavga etmeyi." Dudaklarım kıvrıldı. Bende özlemiştim. "Özlenmeyecek gibi biri değilim yani." Kahkaha atmay...