30.12.2021 - 22:35
Selamlar. Ben geldim.
Yine 2 bölüm birleştirdim. Her zamanki bölümlerimden daha uzun bir bölüm oldu. Sabırsız okuyucular varmış😏(Anladınız siz beni)
Şimdi aklımda bir fikir var. Yıl başında hepsinin geçmişiyle ilgili olarak ufak bir bölüm atmak istiyorum. Daha kesin değil ama istek olursa atabilirim gibi. Size bağlı yani ☺
İster misiniz?
Bölüm çok uzun ve bol bol satır içi yorum isterim. Hadi bakalım eller klavyeye 🥰
Vote pls☺
Keyifli Okumalar
🥜
Kutuyu mutfak dolabının altındaki boşluğa saklarken saate takıldı gözüm. 7:30 . Mertler beni bırakıp dağılmışlardı. Eve gelir gelmez ilk işim kutuyu saklamak olmuştu. Şimdi merdivenleri çıkıp odaya girmeden misafir banyosuna girdim. Üzerimdekileri çıkartırken ılık suyun altına girdim. Su akıp giderken aklımda kurduğum planı tekrar ediyordum bir yandan. Elime şampuanı alıp saçlarımı köpürttüm. Bugün zorlu bir gün olacaktı. Önce avukat ile görüşüp soyadımı değiştirmek için nerelere başvurmam gerektiğini ve süreci konuşacaktık. Kadın o kadar yoğundu ki mecburen dedemin namını ortaya koyup randevu kapmıştım danışmadan. 8:30 da orada olmalıydım.
Saçlarımı köpükten arındırıp vücudumu yıkadıktan sonra suyu kapattım. Havluyu vücuduma sarıp ses çıkarmadan yatak odasına girdim. Baran yüz üstü yatıyordu. Saçları dağılmış dudakları hafifçe aralanmıştı. Başını kaldırıp yarım yamalak gözlerini açtı.
"Geldin mi?" Geldim körmisen. Dudaklarım kıvrılırken yatağa doğru adım attım.
"Uyandırdım mı? " Başını olumsuzca salladı. Zaten gözleri şişikti. Uyumamıştı. Ya da uyuyamamıştı.
Yatakta sırt üstü dönerken sağ elini bana uzattı. Üzerimdeki havluya bakıp tekrar ona baktım. Gözleri benim gibi havluya bakarken sırtını bana döndü.
"Vazgeçtim. Üstünü giyip öyle gel." Hafifçe kahkaha attım.
Gülme Yağmur sende onu yarı çıplak görünce heyecandan kaçmıştın.
"Baran" Sesini çıkarmadı. Yatağa dizimi yasladım ve yüzünü görmek için kafamı onun tarafına eğdim. Gözlerini sımsıkı kapatmıştı.
"Hayalet görmüş gibi mi davranacaksın?" Ses vermeyince kafasını çevirdiği tarafa geçip örtünün altına girdim. Daha vaktim vardı. Birkaç dakika bile gözlerimi kapatsam bana yeterdi. Gözlerini araladı ve kaşlarını çattı.
"Hasta olacaksın." Dudaklarımı muzipçe kıvırdım.
"Sana hastayım." Gözlerinin içi parlarken dudaklarını kıvırdı. Uzanıp omuzundan iteklediğimde sırtı yatağa değdi. Kafamı göğsüne yasladığımda kolunu belime sararken diğeriyle havluya sarılı saçımı açtı. Parmaklarını saçlarıma daldırırken başımın üzerini öptü. Elimi karnına bıraktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AMORE
Romance(YARA SERİSİ I) "Özledim seni." diye mırıldandı. Kafamı sola çevirdim. Gökyüzüne bakıyordu oda. "Seninle sohbet edip dertleşmeyi, şakalaşmayı kavga etmeyi." Dudaklarım kıvrıldı. Bende özlemiştim. "Özlenmeyecek gibi biri değilim yani." Kahkaha atmay...