❣ 59 ❣

6.3K 207 135
                                    

04.09.2022 - 23:00

Nasılsınız Fıstıklar ❤ Hayat nasıl gidiyor?


Not: Tiktok veya diğer platformlardan yaptığınız edit veya videolara beni etiketlerseniz bende görmek isterim.

𝐓𝐈𝐊𝐓𝐎𝐊 : ayseilhanli bana buradan ulaşabilirsiniz.

𝐈𝐍𝐒𝐓𝐀𝐆𝐑𝐀𝐌 : aishaneer buradan kitapla ilgili kesitleri bulabilirsiniz.


👑 İyi ki varsınız❤❤ İyi ki buradasınız. 👑


Keyifli Okumalar

🥜

Kulaklarımı dolduran botun motor sesiyle gözlerimi araladım. Birkaç saniye nerede olduğumu idrak etmeye çalışırken Kızıl'da olduğumun farkına vardım. Karnıma sarılmış koluyla beni sıkıca tutan Baran'ın kollarını açmaya çalıştım. Motor sesi daha da yaklaşmıştı. 

"Baran?" diye seslendim az uyuduğum için başım çatlıyordu. Komodinin üzerindeki dijital saate baktım. 8:15. Esnedim. "Baran?" dedim tekrar kollarından çıkmak için hamle yaparken. Kollarını gevşetti. Örtüyü çıplak gövdeme çekerken  omuzum gerisinde gözlerini açmakta zorlanıyormuş gibi kırpıştıran Baran'a baktım.

"Yağmur?" dedi yorgun sesiyle. Gözleri onu neden uyandırdığımı anlamak için yüzümde gezinirken kaşları çatıldı ve bakışları kamaranın kapısına kaydı. "Motor sesi mi o?" dedi yataktan hızla doğrulurken. "Akşama kadar gelmeyeceklerdi." dedi eliyle yüzünü ovuştururken. 

"Baran" diye seslenen Aras'ın sesini duyduk. Üst kattan sesleniyormuş gibi sesi uzaktan geliyordu. Baran'la gözlerimiz sanki bir sorun varmış gibi birbirine bakıp ayrılınca Baran'ın üzerindeki örtüyü çekerek yataktan kalktığını gördüm. "Baran?" dedi Aras tekrardan. Baran eşofman altını üzerine geçirirken yataktan çıktım ve hızla üzerimi giydim. Kalp atışlarım hızlanmıştı. Aras, Kızıl'ın çevresindeki korumalarla beraber değildi ki. Düğüne bile katılmamıştı. 

"Sen bekle." dedi Baran ve kamaranın kapısını açıp üzerine geçirerek odadan çıktı. Saçlarımı tokamla at kuyruğu şeklinde toplayıp aralık kapıdan merdivenin dibine ilerledim. 

"Ne oldu?" dedi Baran gergin ses tonuyla.

"Geri dönmeniz lazım. Şu an burada olmanız güvenli değil." dedi Aras cümlesinin altında çok daha fazla söyleyecekleri varmış gibi. Merdiveni çıktığımda Baran'ın başı bana çevrilse de benim bakışlarım Aras'taydı. Gözlerinde kötü bir olayın yaşandığını perdelemek için kullandığı bir ifade vardı. Mert'in sürekli kullandığı ifade.

"Kötü bir şey mi oldu?" dedim merdiveni bitirip Aras'a adım atarken. Aras bakışlarını benden çekip yutkundu ve Baran'a baktı birkaç saniye. Birine bir şey olmuştu. Çok kötü bir şey. Söylemeyeceği kadar kötü bir şey. Aras  bakışlarını Baran'dan çekip dümenin olduğu üst kata merdiveni çıkarak gitti. Arkasından gitmek için hamle yaptığımda Baran kolunu belime sarıp beni durdurdu.

"Sakin ol." dedi en az benim kadar gerilip korktuğunu belli eden ses tonuyla. Bakışlarımı ona çevirdim. "Bulut, Makbule teyzeyi eve götürmek için bizimkilerin yanından ayrıldı. Onun başına bir iş mi geldi? Gerçi tek gitmemiştir. Korumalarla gitti o. Ama ya yolda saldırdılarsa. Sonuçta tekti. Babamlar dedemler dahil bizimkiler otelde kalacaktı. Onlardan birinin başına mı-"

AMOREHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin