30.11.2021 - 22:26
Hey Fıstıklar nasılsınız?
Ben çok çok iyiyim. 11k olmuşuz yav. Okuyan herkese bollll öpücük gönderiyorum. Siz benim Fıstıklarımsınız. ❤
Bölüme başlamadan vote atalım pls ve satır içi yorumlarını eğlenerek okuyorum. İyi ki varsınız. ☺
Hadi keyifli okumalar
ღ
Derin nefes alıp arabadan inmek için hareketlenirken kolumdaki el buna engel oldu. Bakışlarımı Baran'a çevirdiğimde dudaklarını ıslatıp gergince kaşlarını çattı.
"Özür dilerim. Sana bilmeme rağmen söylemediğim için." Kolumdaki elini çekip avucumun içine hapsettim.
"Bu sondu. Birbirimizden bir şey saklayamayız. " Abime ihanet etmesini bekleyemezdim ondan. Başını sallarken elini çekti ve Semihlerin evini gösterdi.
"Gir içeri. Buradayım ben. İşin bitince ara gelip alırım seni." Başımla onaylarken elimi çektim ve arabadan çıktım. Bahçe kapısına geldiğimde kapıdaki koruma kapıyı açıp geçmem için çekildi. Kapıdan geçerken başka bir koruma önüme geçti ve yürümeye başladı. Sanırım onu takip etmeliydim. Peşine takılırken evin kapısı açıldı. Semih korumaya gidebilirsin bakışı attıktan sonra bana döndü.
"Hoş geldin."
"Hoş buldum." Kapıyı aralarken başıyla içeriyi gösterdi. İçeri girerken gösterdiği yönde ilerledim. Arkamdan gelirken koridorun sonundaki aydınlık oturma alanına girdim ve arkamı dönerek ona baktım.
"Otur istersen." Gergince dediğini yapıp boydan boya bir duvarı kitaplık olan kenardaki tekli koltuğa oturdum. Gözlerimi etrafta gezdirirken gerginliğim bir tık azalmıştı. Beyaz ve gri tonlarıyla döşenmiş oda camlardan giren doğal ışık ile ferah ve iç açıcı görünüyordu. Gözlerim tekrar kitaplıkta gezerken okuduğum ve çoğunluğunu okumadığım sayamayacağım kadar kitap ile doluydu.
"Kitap okumayı sever misin?" Sorusuyla başımı onaylar şekilde salladım ve karşımdaki koltuğa oturan Semih'e çevirdim bakışlarımı.
"Sen de seviyorsun sanırım." Gülümserken kitaplarda gezdirdi gözlerini.
"Annem severdi. Başka bir adamla kaçtığında bana bıraktığı tek alışkanlık kitaplar oldu." Şaşkınca bakmaya başladığımda gözleri yüzümde dolaştı. Gülümsemeye devam ederken sırtını dikleştirdi. Bana özel hayatından bahsetmesi tuhaf hissettirmişti.
"Hepsini okudun mu?" Başıyla onayladı beni.
"Baran nasıl oldu?" Gözlerimi kıstım. Baran'ı neden bana soruyordu ki?
"Yağmur. Beraber takıldığınızı biliyorum. O yüzden soruyorum." Ne? Nerden biliyor?
"İyi de nerden biliyorsun?" Gülümseyişini silerken omuz silkti.
"Ben çoğu şeyi bilip susanlardanım." Etrafta gezdirdi gözlerini. Bana anlatacaklarını sormanın tam sırasıydı.
"Bana anlatacağın gerçek ne? Baran bekliyor da." Kaşları havaya kalkarken tebessüm etti.
"Sadede gel diyorsun yani." Başımla onayladığım da yüzü ciddiyetle gerildi.
"Babamla anneni görmüşsün sanırım. Aralarında ilişki falan var sanmışsın." Bir dakika. Tüm bunları nasıl bilebilirdi? Sorumu duymuş gibi cevapladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AMORE
Romance(YARA SERİSİ I) "Özledim seni." diye mırıldandı. Kafamı sola çevirdim. Gökyüzüne bakıyordu oda. "Seninle sohbet edip dertleşmeyi, şakalaşmayı kavga etmeyi." Dudaklarım kıvrıldı. Bende özlemiştim. "Özlenmeyecek gibi biri değilim yani." Kahkaha atmay...