ꕥ ÖB - I ꕥ

2.7K 109 36
                                    

Aslında Yağmur ve Baran'ın beş yıl içinde yaşadıkları o anları isteyenler olmuştu. Bu özel bölüm olarak yazmaya başladım ancak gözüm başka karaktere kaydı :) Tahmininiz kim? 

Semih isteyenlere de şunu söylemek istiyorum. Bu kitapta Yağmur ve Baran'ın yaşadıklarından sonra beni etkileyen geçmişe sahip bir Serkan bir de Semih var. İkisini yazmaya şu an enerjim ve psikolojim yetmez. Bu yüzden sanırım onları erteliyorum. Bu konuda anlayış göstereceğinizi umuyorum. 

Mert'in hikayesi zaten SEGRETO diye yazdığım kitap. Mert'i burada yazmayacağım o yüzden. Baştan uyarayım. Mert ve Arzu'nun yaşadıkları dört-beş yıl öncesinden başlıyor orada. Haberiniz olsun.

Geriye kim kaldı ya :D 

Neyse öyle yani. Geri kalanlar adım adım zamanla beklemediğiniz bir anda yazıp paylaşacağım. 

Sağlıcakla kalın Fıstıklar <3

ꕥ CAN SELİM ꕥ

Dinlenerek okuyunuz. Çünkü tüm olayları bir bölümde anlattım. Ayrıca geçmişle ilgili Serpil vs. yazmak gibi bir planım yok. Kitabın içinde okuduk Serpil'i. Ama yok Can ile ilişkisini merak edenler varsa belki kısa bir bölüm yazarım. İsteğe bağlı. 

(istemeyin. Serpil sinir kat sayımı arttırıyor kjfksdfj) 


Keyifli Okumalar

💍

HATİCE SAMRU

"Beni bir dinle." dedi öfkeyle. "Hamile olduğun ortaya çıkarsa babam değilse bile evlendirecekleri adam seni öldürür. Neyini anlamıyorsun?" Karşımdaki benden üç yaş büyük abim vardı. Hüseyin Samru. Bu ailede bana değer veren tek kişi. İkiz kardeşmişiz gibiydik, abilik taslamamıştı bugüne kadar. Şimdi tanımadığım babam yaşındaki adam yerine Mehtap'ın kurtulmasını sağlayan Poyraz'ın arkadaşlarından biriyle evlenmemi istiyordu.

"Tanımadığım biri. İsmini bile bilmiyorum. O hamile olduğumu biliyor mu? Hangi adam böyle bir şeyi kabul eder?" Aklım almıyordu. Tanımadığı biriyle yardım etmek için evlenen adam kalmış mıydı ki? Karnımda beni yüz üstü bırakan adamın çocuğu vardı ve ben cana kıyamadığımdan onu aldıramıyordum. Karnım şişmeye başladığındaysa hem o hem de benim can sağlığım tehlikeye girecekti.

Babamların talip diye getirdikleri adam 55 yaşında dul biriydi. Ben 23 yaşındaydım ve adam resmen babamdan birkaç yaş küçüktü.

"Adamla kağıt üzerinde evli olacaksınız. Ne o sana ne de sen ona karışacaksınız. Aklını kullan Hatice. Ben buralardan gidersem babamlar ilk fırsatta seni o pezevenk Nuri'ye verecek. Seninle kalırsam karnın büyüyecek ve yine ortalık karışacak. Sadece babam olsa karşı çıkarım ama amcamları da biliyorsun. Mehtap kaçtı gitti, yıllarca peşlerini bırakmadılar. Seni kaçırırım ama yıllar sonra karşına çıkacaklarını çok iyi biliyorsun." Derin nefes alıp gözlerini yumdu birkaç saniye.

"Seni de kaybedemem. Mehtap ablanın yasını hala tutuyorum." Oturduğum yerden ayaklandığımda kollarımı beline doladım. Sıkıca bana sarıldığında korkudan titreyişimi engelleyememiştim. "Korkuyorum abi."

"Bende güzelim. Bende korkuyorum." Hüseyin korkmazdı. Susardı ve bir bakışı yeterdi akrabalarımızı püskürtmeye. Babama direnirdi-çoğu zaman kazanırdı- ama asla korkmazdı.

AMOREHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin