❣ 55 ❣

7K 264 227
                                    

06.08.2022 - 17:50

Nasılsınız Fıstıklar ❤ Hayat nasıl gidiyor?

Nasılsınız Fıstıklar ❤ Hayat nasıl gidiyor?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Bölümün özet kolajı)

𝐓𝐈𝐊𝐓𝐎𝐊 : ayseilhanli bana buradan ulaşabilirsiniz.


YORUM İSTERİM ☺♥ (bol bol)

👑 İyi ki varsınız❤❤ İyi ki buradasınız. 👑


Keyifli Okumalar

🥜

Gözlerimi açtığımda yatakta tektim. Etrafıma bakındım. Baran odada değildi. Birkaç gündür düzensiz uyumak beni hiç iyi etkilemiyordu. Gözlerim yanıyordu. üzerimdeki örtüyü çekerken kapı açılıp içeri Baran girdi.

"Yağmur Hanım, günaydın efendim. Misafirleriniz geldi. Sizi beklemekteler." dedi üzerindeki eşofmanın ve tişörtün rahatlığıyla. Elini ceket ilikliyormuş gibi yapmıştı. Bir dakika misafir mi dedi o? 

"Misafir mi?" dedim ayağımı yataktan sarkıttığımda. Ayağı kalktığımda elimle Baran'ın dün yaptığı ve yatarken gevşemiş olan örgüme dokundum. Bana adımlarken arkama geçti ve ellerimi itip saçlarımda bir şey yapmaya başladı. "Asım amcadan tut, o İbrahim'in küçük versiyonu kıvırcık Ali'ye kadar herkes burada" dedi saçlarımdaki örgüyü gevşetip parmaklarıyla tararmış gibi saçlarıma dokunurken. Kıvırcık Ali mi dedi o? İstemsizce güldüm.

"Özgür ona 'Kıvırcık Ali' dediğini duyarsa sana aşık olur benden söylemesi. Kıvırcık saçlı ne kadar müzisyen ve şarkıcı varsa hepsinin müziklerini dinleyip söylüyordu." Baran kolunu karnıma sardığında başını eğip bana baktı. Başımı çevirdiğimde burunlarımız birbirine sürttü. "Neden?" diye sordu nefesi dudaklarıma çarparken. Kalbim yine o gümbürtüyle göğsüme çarparken sağ elimi Baran'ın alnındaki tutamlara attım ve parmaklarıma doladım.

"Çünkü babasıyla ilgili bildiği tek şey kıvırcık saçları ve ela gözleriydi. O da dünya da ne kadar ela gözlü ve kıvırcık saçlı biri varsa hepsini araştırmaya başladı. Gazetelerden, dergilerden, posterlerden... Kalın bir defteri vardı. Oraya bulduğu adamların resimlerini yapıştırırdı." Saçını bıraktım ve karnımdaki ellerini gevşeterek ona doğru döndüm. Elleri belime sarıldığında göğüslerimiz birleşti. Kolumu omzuna sarıp bir elimle tekrar alnından başlayıp saçlarını okşadım.

"O yüzden Mert ile çok iyi anlaşıyorlar." dedi Baran. "Baya Mert, Murat o dışarı gezmeye gittiler. Maça falan." dedi Baran gülüşünü genişletirken. Özgür'ün Mert'i benimsemesi çok olası bir durumdu. Onları kurtardığı için bile Mert onun kahramanı olabilirdi. Özgür'ün hep süper kahramanlara ilgisi vardı. Baştan aşağı Marvel ve Dc'nin bütün süper kahramanlı dizi ve filmlerini izlemişti Serkan'la. Ben ara sıra katılmıştım onlara. 

AMOREHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin