22.10.2021 - 23:45
Nasılsınız Fıstıklar ❤ Hayat nasıl gidiyor?
👑 İyi ki varsınız❤❤ İyi ki buradasınız. 👑
YORUM İSTERİM ☺♥ (bol bol)
Keyifli Okumalar
🥜
2 gün sonra
"Ne yapalım?" Ceren heyecanla bizimkilere baktı tek tek. Fırat ve Nur'un bebekleri için kutlama yapmak istiyorduk. Balıkesir'in en güzel konumundaydı evimiz. Ama yine de farklı bir şehirde kutlama yapmak istiyorlardı. Bizimkiler Ege ve Akdeniz'den herhangi bir şehre 2-3 günlük tatile gitmek arasında kalmıştık.
"Ben Akdeniz diyorum." Serkan elini kaldırdı. Arkasından Bulut, Nur, Fırat ve Can ellerini kaldırdı.
"Ege'ye gidelim. Muğla çok güzel olur." Ceren heyecanla baktı bizimkilere.
"Ben oyumu Akdeniz'e veriyorum.." diye mırıldandım.
"Sanırım oy çokluğundan Akdeniz'e gidiyoruz." Mert geriye yaslandı.
"Bari oteli biz seçelim." Serpil gülümseyerek önce bana sonra odadakilere baktı. Bu tatilin bir diğer nedeni oydu. Kafasını iyice dağıtsın istiyorduk. "Tamam. Sen seç" Sırtımı dikleştirdim. Odadaki gözler Serpil'e döndüğünde rahatsızca kıpırdandı.
"Alanya'ya gidelim. Antalya'yı gezmek eğlenceli olur." Onaylar sesler çıkarken Mert öne eğilip konuşmaya başladı.
"Ben yüzer, yer içer yatarım. Siz gezip tozarsınız. Anlaşalım şimdiden. Tamam mı?" Abim sinsice gülümseyerek Mert'e baktı ve konuşmaya başladı. "Orada kadınların sözü geçer birader." Mert şaşkınca bakarken Serkan konuştu.
"Benim fıstığım bana kıyamaz. Nur yengeciğim de sever beni. Serpil bana kıyma kız." Gözlerini Ceren'e çevirdi. Bakışlarını çekti. Ceren ile asla aynı tarafta olamamışlardı. Enerjileri uymuyordu.
"Adam kayırma yok beyler bayanlar. Herkes aynı muamele." gülerek kaşlarımı kaldırdığımda Serkan ile göz göze geldim.
"Hay yaşa." Ceren heyecanla elini uzattı ve beşlik çaktık. Ceren geldiğinden beri çok enerjik ve neşeliydi. İstanbul'daki işleri yolunda gitmişti sanırım. Avukatlık zor işti gerçekten. Psikopatı var canisi var masumu var...
"O zaman rota belirlendi. Alanya'ya gidiyoruz. Ne zaman çıkacağız?" Nur heyecanla konuşurken Fırat'a baktı. Gözlerinin kenarı kırışırken dudakları kıvrıldı ve konuşmaya başladı.
"Şimdi rezervasyon durumunu halledelim. Ondan sonra kesin konuşuruz. " Fırat, Nur'a sarılırken kafasının üzerinden öptü. İçim istemsizce ısınmıştı. Çok tatlılardı ve sevgi doluydular. Üzerimde hissettiğim bakışla kafamı çevirdim ve Baran ile göz göze geldim. Belli belirsiz dudakları kıvrılırken bakışlarını benden çekti. Onu taklit ederek ona bakmayı kestim ve evdeki sohbete katılmaya başladım.
ღ
Bugün günlerden Cuma'ydı. Yola çıkıp Pazartesi-Salı gibi geri gelecektik Balıkesir'e. Dolu dolu gerçek tatili geçirecektik. Burada tek yaptığımız yiyip yatmaktı. Heyecanla bavulumu kapattığımda bir şey unutmadığımdan emin olmak için oda da gezdirdim gözlerimi. Telefonu arka cebime tıkıp çantamı omuzuma astım. Bavulu yerden kaldırırken odadan çıkmak için hareketlendim. Kapımı araladığımda koridorda Serpil'in bavulunu sürükleyen Can ve az buçuk toparlanmış gülümseyen Serpil ile karşılaştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AMORE
Romance(YARA SERİSİ I) "Özledim seni." diye mırıldandı. Kafamı sola çevirdim. Gökyüzüne bakıyordu oda. "Seninle sohbet edip dertleşmeyi, şakalaşmayı kavga etmeyi." Dudaklarım kıvrıldı. Bende özlemiştim. "Özlenmeyecek gibi biri değilim yani." Kahkaha atmay...