❣ 12 ❣

21.4K 917 102
                                    

18.10.2021 - 16:00


Nasılsınız Fıstıklar ❤ Hayat nasıl gidiyor?


👑 İyi ki varsınız❤❤ İyi ki buradasınız. 👑


YORUM İSTERİM ☺♥ (bol bol)

Keyifli Okumalar

🥜

Yine yapacağını yapıp kızı bağlamış ve iğrenç fantezilerini uygulamıştı. Ona olan öfkemi görmezden gelip Serpil'in üzerini örterken oturduğum yataktan kalktım. Bileğimi tutmasıyla ona baktım.

"Seni dinlemeliydim." sesi ağlamaktan boğuk ve bitkin çıkıyordu. Boştaki elimle saçlarını okşadım ve gülümsedim.

"Buradasın ve iyisin. " Yatağın kenarına oturdum tekrar. Belki de benim hikayemi de anlatmamın zamanı gelmişti.

"16 yaşındayken böyle bir durum yaşamıştım. " Gözleri açılırken yattığı yerde doğruldu. "Nasıl? " 

"Bir çocuk vardı. Üst sınıflardan biri. Okulda peşimdeydi. Birkaç kez çıkma teklifi falan etmişti. Hepsinde reddetmiştim. " Gözlerim yanmaya başlarken  bakışlarımı duvara çevirdim. Derin nefes alıp devam ettim anlatmaya. 

"Partide karşılaştık. Okulun yaza merhaba partisi gibi bir şeydi. Onu orada görünce tuhaf bir şekilde kötü hissettiğimi hatırlıyorum.  Zaten rahatsız edici şekilde hissediyordum onu her gördüğümde. Abimi aradım ama açmadı. Tekrar tekrar aradım. Meşgule attı. Sonra telefonunu kapattı ulaşamadım. Beni alsın diye aramıştım. Sonra Baran'ı aradım. Abime ulaşamadığımı beni alabilir mi diye sormak için. Karanlık çöktüğü için iyice tedirgin oluyordum. Üstüne o çocuk geldi. Kaan. Biraz sarhoştu. Telefonla konuşmak için kimsenin olmadığı bir yere çekildiğime lanet okuduğumu hatırlıyorum. Sonra bu asıldı yüz bulamayınca kolumdan tutup partinin yapıldığı mekandaki odalardan birine götürdü." Yutkunurken yanağımdaki yaşı sildim. Gözlerimi Serpil'e çevirdiğimde gözyaşları akıyordu. Gülümsedim.

"Çok çok önceden olan bir şey bu. Üzül diye anlatmıyorum. Yalnız olmadığını bilmen için anlatıyorum. Evet senin gibi zorla bağlanılmadım. Evet tehdit edilmedim. Ama kurtulmak için çabalarken ki o berbat hissi biliyorum. Senin gibi bende kurtuldum bu arada." Tekrar tebessüm ettiğimde benim gibi gülümsedi. Kollarını omzuma sardığında beline sarıldım.

"Kadın olmak zor. Türkiye'de 500 kat zor." Serpil burnunu çekerken konuşmuştu. Haklıydı. Tecavüze, tacize veya şiddete maruz kalmanız için kadın olmanız yeterliydi. Şansınız yaver ise kurtuluyordunuz. Değilse.... 

Kollarımı çektim ve ellerini sıkıca tuttum.

"Ne olursa olsun ben yanındayım. Yalnız değilsin ve farkında olmayabilirsin ama senin bir sürü abin var. Mert ve Serkan onu haklamaya çıktılar bile. " Başıyla onayladı beni ve gözleri kısıldı. 

"Can?" Derin nefes aldım. Can berbat durumdaydı. Seviyordu Serpil'i. Kıyamıyordu ona. Ona kıyan adama kıymaktan da çekinmezdi. Baran onu zapt etmişti. Bahçede oturuyorlardı. Kendini suçladığına adım kadar emindim.

"İyi olacak" diye mırıldandım.

"İyi olacak her şey ve herkes." Güven verici gülüşümü atarken yatağı gösterdim. Başıyla onaylarken yatakta kayıp başını yastığa koydu. Üzerindeki örtüyü omuzlarına çekip anne edasıyla başını öptüm.

AMOREHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin