ꕥ Yılbaşı Özel - GEÇMİŞ ꕥ

10K 437 117
                                    

01.01.2022 - 00:37

🥳🥳🥳

Öncelikle yeni yılınız kutlu ve mutlu olsun ve geçsin.  12'den önce atmaya çalışıyordum ama yetişemedi. Yılın ilk günü atmış olayım☺  Bu yıl çok güzel olacak hissediyorum. ❤☺

Baran, Bulut, Mert, Fırat, Serkan ve Yağmur'un geçmişlerinden birer parça vermek istedim. Biraz aceleye geldi ama içimden paylaşmak geldiği için yetiştirdim. 

Bol bol satır içi yorum ve vote isterim

Keyifli okumalar 

🥜

"Hadi baba." Baran elinden tuttuğu babasını çekiştiriyordu.

"Oğlum bir dur. Yağmur kaçmıyor ya." Baran elini çekip heyecanla gülümsedi.

"Ben çok sevdim. Küçük elleri var. Oyuncak gibi." Baran babasının açtığı bahçe kapısından içeri girdi. Ahmet kapıyı çalarken kapı açılır açılmaz koşarak içeri girdi Baran.

"Yağmur" küçücük bebeğin ona cevap verememesini umursamadan oturma odasına girdi. Odadaki beşikte 5 günlük bebeğe yaklaştı. Beşiğe boyu yetişmediği için arkasını döndü.

"Baba" Ahmet Mehmet ve Nesrin ile tokalaşıp gülümsedi ve oğluna adımladı.

"Çok mu sevdin Yağmur'u?" Mehmet'e baktı ve başıyla onayladı. 

"Dünyalar kadar hem de. Benim olsun ne olur?" Mehmet yalandan kaşlarını çattı.

"O benim kızım vermem kimselere." Baran hayal kırıklığı içinde Ahmet'e baktı.

"Mehmet amcan haklı Baran. O büyüdüğünde Bulut gibi arkadaş olursun onunla. O zaman onu görürsün her gün." Baran kaşlarını çattı.

"Bulut küstü benimle. Yağmur'u sevdiğim için benimle konuşmayacakmış. Bende küstüm onla." Kollarını çaprazlarken odaya Bulut girdi.

"Anne söyle Baran gitsin istemiyorum onu." Baran ayaklarını yere vurdu ve ellerini yumruk haline getirdi.

"Senin için gelmedim. Yağmur için geldim o git derse giderim." Bulut hafifçe güldü.

"Bebek o akıllım. Nasıl konuşsun?" Baran sesini çıkartmadı. Babasına baktı.

"Yağmur'u görmek istiyorum baba." Ahmet dişlerini göstererek gülümsedi ve başıyla onayladı. Eğilip Baran'ı kucağına aldı ve beşiğe eğildi. O an Yağmur gözlerini açtı ve Baran heyecanla gülümsedi.

"Baba bak bana bakıyor." Ahmet başını sağa sola salladı.

"Bebekler biraz büyüyüp görmeye başlarlar. Onlar sesleri duyar kokuları koklarlar." Baran'ın suratı asılırken başını sağa yatırdı. Tesadüfen Yağmur'un kafası onun yaptığı gibi hareket ederken Baran gözlerini kocaman açtı ve babasına baktı.

"Beni görüyor bak." Babası heyecanını kırmamak için sessiz kaldı.

"Merhaba Yağmur." Baran elini uzatırken Yağmur avucundaki parmağı sardı. Yüzündeki gülüş belli belirsiz gözüktüğünde Ahmet geriye döndü ve Mehmet'e baktı.

AMOREHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin