❣ 24 ❣

16.6K 645 233
                                    


13.12.2021 - 17:26


Hey hey hey.

Selam Fıstıklar

Haftanın ilk gününde yeni bölümü paylaşmak geldi içimden. Hayatınız nasıl gidiyor? Benim bir tutam yoğun ve karmaşık. 


Yaptığınız yorumlara bayılarak okuyorum. Hatta hikayenin gidişatı için yol gösteriyor bana. Bunlar iyi günlerimiz. Ağlacağız daha(Spoi vermeden spoi verdim gibi)☺


Gelecek bölümle ilgili kesitleri profilimdeki konuşmalar kısmında paylaşmaya karar verdim. Bir tutam fragman gibi düşünün. 

Keyifli okumalar.

Vote unutmayalım pls



"Annemle kalmamakta haklısın. Ama benimle gelmek ister misin? " Gözlerimi devirirken abimin kapıdan benim aklımı çelmeye çalışmasını sabırla dinliyordum. Baran ile kalmak istiyordum ve buna karışmak istiyordu. Ulan açacağım ağzımı sonra Yağmur yine saçmaladı diyecekler. 

Abartma Yağmur. Bir çarparsa duvarda resmin çıkar.

"Ben burada kalacağım. Hem Baran ile konuşacaklarım var." Kaşları çatılırken başıyla onayladı. Onu zorluyordum. Normalde abim kolumdan tutup çıkartırdı beni ama ekstra iyi davranıyordu. 

Sanırım gerçekten aranızdaki tüm soğukluğu düzeltmek istiyor Yağmur. 

İç sesime hak verirken abim uzanıp kollarını omuzuma doladı.

"Seni seviyorum cadı." Gülüşüm genişlerken geri çekildi.

"Sana emanet." İmalı bir şekilde Baran'a baktı. Sanırım her ne kadar kabullenmiş olsa da sürekli Baran'a laf sokacaktı. Kavga etmesinler de birbirlerine laf sokmalarına da razıydım. Baran derin nefes alırken abim son kez bana bakıp arkaya döndü ve bahçe kapısına ilerledi. Kapıyı kapattığım sırada Baran'a baktım. 

"Hala Bulut'u dövmeme izin var mı?" Dudakları çocuksu bir şekilde kıvrıldı, elini uzatıp parmaklarımızı kenetledi. O önde ben arkada oturma odasına girdik. İkili koltuğa otururken peşinden resmen sürüklenerek oturdum. 

"Sessiz kalmanı sevmiyorum." diye mırıldanarak bakışlarımı yanımdaki mavi gözlerin sahibine çevirdim. Yan bir şekilde ona dönerken o da aynı şekilde benim tarafıma dönmüştü. Elleri ellerimi tutarken ciddi yüz ifadesiyle bakmaya başladı. Ger beni Baran. Gerçekten gerilmeye ihtiyacım var. 

"Konuşacağız demiştin. Seni gerim gerim gereceğim dememiştin." Kaşlarım çatılırken onun ifadesiz bakışları yumuşadı.

"Benim için değerlisin Yağmur. Geçmişimin neredeyse büyük bir çoğunluğunda isteyerek veya istemeyerek benim hayatımda yer aldın ve almaya devam ediyorsun-" Gözlerim kısılırken sözünü kestim. 

"Benden ayrılıyor musun?" Kaşları çatılırken bana doğru biraz daha kaydı ve yaklaştı.

"Senden niye ayrılayım?" Sesi sitemliydi ve bakışları öfkeliydi.

AMOREHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin