Azıcık hainlik yapmaya geldim jsjsjsjsj Bu sonraki bölümden bir kesit değil. Baştan uyarımı yapayım. Bu yaşanacak bir olaydan kesit. Hangi bölüm olduğunu ilerleyen zamanlarda göreceğiz. Özür dilerim fıstıklar.
Ekstra geçmiş ile ilgili bir bölüm paylaşacağım masum bölümlerden jsjsjs. Neyse keyifli okumalar diyeceğim de keyifli bir kesit değil. Lütfen bana sövmeyin. Ramazandan sonra görüşürüz. Kendinize dikkat edin.
ღ
"Benim adamlarımın yanında bana bağırıyorsunuz sesimi çıkartmıyorum diye iyice cesaretlendiniz. Şimdi ne yapsak ki acaba?" Karan elini iki yanına yasladı. Gözleri parlarken dudaklarını tehlikeli bir şekilde kıvırdı. Bakışlarımı yere çevirip derin nefes aldım.
"Şimdi ben Baran'ı öldürüp Yağmur ile içeride sevişmeyi planlıyordum. Ama Bulut sende sürpriz oldun bana. Ne yapsam acaba?" Depodaki uzaklaşan adım seslerinin sahibine baktım. Ömer köşedeki çekmecelerden birini açmıştı.
"Sikerim senin belanı lan." Bulut öfkeyle bağırdığında olduğum yerden sıçradım.
"Kibar ol azıcık. Ceren neden ilk fırsatta yanıma geliyor anlaşıldı." Mide bulantısıyla yüzümü buruşturdum. Bakışlarımı Bulut'a çevirdiğimde öfkeli bakışla Karan'a bakıyordu. "Gerçi kibar olduğum söylenemez. Umarım kaldırabilirsin." Sanırım bana söylüyordu. Gözlerimi kapatıp yüzümü buruşturdum. Buradan çıkmalıydık. Buradan kurtulmalıydık.
"KARAN!" Baran'ın bağırışıyla derin nefes aldım. Birazdan bizi kurtaracaklardı. Karan bana dokunmadan kurtulacaktık buradan.
"Şimdi beyler ve Yağmurum." Gözlerimi açıp kaşlarımı çattım. "Ben senin hiçbir şeyin değilim piç herif." Bağırışım depoda yankılanırken boğazımdaki yanmayla yutkundum birkaç kere. Karan öne eğilip dirseklerini dizine yasladı ve eliyle çenesini sıvazlayıp kocaman güldü.
"Kibar biri olmadığımı defalarca söylüyorum ama beni dinlemiyorsunuz ki. Karşımda bir başkası olsa şimdiye ölmüştü. Dua et seninle zevkli planlarım var. "Bakışlarını Baran ve Bulut arasında götürüp getirdi ve dudaklarını ıslattı.
"Tamam şimdi çözüm yolu buldum. Yağmur hadi söyle bakalım. Hangisini öldüreyim hangisini serbest bırakayım?" Gözlerim korkuyla açılırken başımı sağa sola salladım. Asla seçim yapamazdım. Çok saçmaydı.
"Bulut mu? Baran mı?" Kaşlarımı çatıp Bulut ile Baran'a baktım. İkisi aynı anda birbirlerine bakıp yüzlerini buruşturdular.
"Kara-"
"Cevap ver Yağmur. Yoksa ikisini de öldüreceğim." Başımı sağa sola sallayıp ağlamaya başladım. Seçemezdim. Kim seçebilirdi ki?
"Ben mi seçsem?" Başımı kaldırdım. Adımlarını Baran'a atarken Baran'a baktım. Bana bakmıyordu. Bakışları sadece Karan'daydı. Bana bak mavim. Korkuyordum ve ikisini kaybetmekten deli gibi ödüm kopuyordu. Yardım ister gibi Ömer'e baktım. Bulut'un görmemi engelleyecek şekilde karşısındaydı. "Hadi ama daha işimiz var Yağmur. Sabırsız bir adamım. Seçimi senin yerine ben yapacağım." Aniden Karan'a baktım. O seçemezdi. Ben de seçemezdim.
"Baran'ı mı seçsem? Bulut'u mu seçsem?" dedi eğlenen ses tonuyla. Adımlarını bana atarken Baran'ın öfkeli sesini duydum.
"Ömer Bulut'un değil benim karşıma geç lan. Baran de Yağmur." Ömer ikisinin ortasına geçerken bana baktı.
"Siktir Baran. Ömer kıpırdama. Senin karın var lan. Kardeşimi öyle bırakabileceğini mi sandın? Bir kere seviyorum dedin ömür boyu kalacaksın yanında. Beni öldür Karan. Baran yaşasın." Sesleri kulaklarımı doldururken ikisine bakıp duruyordum. Ama ısrarla bana bakmıyorlardı. Seçemiyordum. Biri canımdı diğeri kanım.
"Karan ne olur öldürme onları." Sesim boğuk ve ağladığım için kesik kesikti. Bana adımlarken Baran konuştu.
"Öldür işte beni. Yağmur seni çok seviyor lan. Benden bulur bin tane. Abisisin sen." Bulamazdım ne Baran'ı ne Bulut'u bulamazdım.
"Hangisinden seçsem acaba?" Elini omuzuma atarken geriye yaslamamı sağladı ve sıcak nefesi kulağıma çarptı.
"Abini mi çok seviyorsun Baran mı?" İkisini de çok seviyordum. Canımdan daha çok seviyordum.
"Beni öldür onlar yerine" Bakışlarım yerdeydi. Cıklarken parmakları saçlarımda gezdi ve saçlarıma dolanıp geriye çekti. Tersten ona baktığımda dişlerini göstererek güldü.
"Biz eğleneceğiz Yağmur. Hem de çok eğleneceğiz." Saçımı çektiği için adamını yaka paça dışarı atan adam şimdi benim saçımı çekiyordu.
"Saçını çeken elini götüne sokacağım senin bekle sen!" Baran öfkeyle bağırdığında bakışlarını benden çekti ve saçlarımı bıraktı. Başımı çekerken Baran'a baktım. Mavileri ısrarla gözlerimden kaçarken arkamdaki Karan'daydı. Karan beni sandalyeden kalkmamam için sabitlerken Bulut ve Baran'a baktım. Hıçkırığım kaçarken Ömer ikisinin ortasında bana bakıyordu. Bir şey yap Allah'ın belası.
"Ne olur yapma." diye mırıldandım Ömer'e. Bakışlarını arkamdaki Karan'a çevirdi ve başını kaldırdı.
"Kararımı verdim." Karan'ın sesi tehlikeli bir tondaydı. Gerçekten öldürecekti birini. Ömer başını aşağı yukarı salladı ve adımlarını attı. Kalkmak için hareketlendiğimde Karan daha çok sıktı elini ve kulaklarıma yasladı sıcak nefesini.
"Umarım kızmazsın. Misafirperver değilim. Hem biz eğlenirken aklın başından gidecek söz veriyorum. Kimi öldürdüğümü hatırlamayacaksın bile." Sıcak nefesi uzaklaşırken parmaklarını omzuma geçirdi ve sırtımı sandalyede sabitleyecek şekilde yasladı. Ömer silahını kaldırıp ateşlediğinde çığlığım depoda yankılandı. Göğsündeki kırmızılık yavaş yavaş artarken boğuluyormuş gibi nefes alıp verdi ve gözleri gözlerimle kesişti. Gözleri geriye kayarken kapatıp başını yere yasladı.
"Sakin ol." Karan'ın sesiyle hıçkırıklarım artarken acı feryatlarım depoda yankılanarak içimdeki yangına çarpıyordu.
"Bırak beni." Karan daha çok bastırırken sinir krizi geçiriyordum. Gözlerini kapatmıştı. Ölemezdi. Ölmemeliydi. Çığlığım tekrar tekrar depoda yankılanırken nefeslerim kesiliyordu.
"Ölme ne olursun." Hıçkırarak baktım yerde hareketsiz bedene. Göğsünün tam ortasından vurulmuştu. Kırmızılık hızla yayılıyordu. Hıçkırıklarım artarken nefesim bana yetmiyordu. Kulaklarım uğuldarken Karan'ın omuzlarımı serbest bırakmasıyla öne eğdim başımı ve ağlamaya devam ettim. Sanki o kurşun benim kalbime saplanmış gibi kalbim ağrıyor ve kasılıyordu. Bağlı ellerimi zorlayarak çıkartmaya çalıştım. Ben onu kaybetmiştim. Acı göğsümü yakıyordu. Aldığım nefesler bana harammışçasına ciğerlerime batıyordu.
"Ölme ne olur."
ღ
Şu açıklamayı yapayım. Kitapta birkaç karakter ölecek. Kimin olduğunu düşman mı dost mu ölecek söylemiyorum okurken göreceğiz hep beraber. Mutlu sahnelerimiz olacak ama Nesrin Karan olduğu sürece diken üzerindeyiz.
Gelecek bölüm tahmini alayım.
Vurulan kim? Seçin. Bulut mu? Baran mı?
(Küfür etmeyin çok ayıp jdjdjd)
Sizi ve desteğinizi çok seviyorum İyi ki varsınız.
❤❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AMORE
Romance(YARA SERİSİ I) "Özledim seni." diye mırıldandı. Kafamı sola çevirdim. Gökyüzüne bakıyordu oda. "Seninle sohbet edip dertleşmeyi, şakalaşmayı kavga etmeyi." Dudaklarım kıvrıldı. Bende özlemiştim. "Özlenmeyecek gibi biri değilim yani." Kahkaha atmay...