Ateşten gömlek giymişti adam.
Yanarken ruhu alev alev..
Nefessizce çırpınırken..
Hiç işlemediği günahlarla kavrulmuştu yüreği.
Adamın eli boğazına gidip derin bir haykırış çıkmıştı ağzından..
Geçmiş hayır..
Hiç yaşanmasa dahi çoktan acılarla kapısına dayanan geleceği izledi adam lacivert gözleri ile.
İzliyordu kendi gözleriyle her şeyi. Ve yaşıyor idi her bir anıyı.
Sanki yaşanmış gibi..
Sanki gerçekten bunları yapmış gibi.. Bir kukla misali hareket ediyordu gorüler içinde..
//////////
1. Yaşam
Adam usulca elini kaldırırken kadının darmadağın olmuş yüzünden akan kan parmak boğumlarını kaplamıştı.
Kadının karnına indirdiği tekmeler ve hırsla ettiği küfürler ile yankı bulurken yedi cihan kadından ses çıkmıyordu bile.
Sadece öylece..
Bir ölü misali bekliyordu her darbeyi. Gözyaşı dökerken bir kez olsun ah demeyen kadın sonunda kan kusmuştu.
Julia usulca oturduğu koltuktan kalkarken Oswald nefes nefese doğrulup Juliaya bakmıştı.
'Sana demiştim sevgilim.. O sadece değersiz bir sürtük.'
Julia yüzünü buruşturup bir adım ileri gitmişti.
'Ama onu kıskandın.. Kordélia prensinden..'
Oswaldın gözleri açılırken aklı yerinde olmayan birisinin yapacağı gibi hırsla öne atılıp Julianın kollarını tutmuştu.
'Asla!'
Julia ayağının dibinde kanlar içinde yatan kadına bakarken mırıldanmıştı.
'O halde kanıtla..'
'Nasıl?'
Julianın gözleri timsah gözyaşları ile dolarken cevap vermişti.
'Bilemiyorum.. Ama kanıtla.'
Ve böylece..
Ertesi sabah.. Hana için yeni bir cehennemin kapıları açılmış olacaktı.
----
Senin olsun.'
Hana iri gözlerle Oswalda bakarken başını iki yana sallıyordu.
Adam..
Onu satıyordu.
Tek geceliğine bir başka adama veriyordu.
'H-hayır-'
Oswaldın bakışları ile korkuyla titreyen genç kadın yerine sinmişti. Vücudu halen sargılarla kaplıydı. Dayak yemek istemiyordu.
****
Hana şiş gözlerle otururken koltukta, dün gece o ağlarken onu satın alan adamın nazikçe çıkardığı kırışık halde ki elbisesine bakıyordu. Bacaklarından akan bekaret kanı dizlerinde kurumuştu. İlk ilişkisinin böyle olması.. Bu aşağılanma..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vadedilmiş Cennet
RomanceHayatı birdaha yaşama şansınız olsaydı, yeniden kayan yıldızdan diler miydiniz aynı dileği? 'Sen Cehennemsin benim için.. Lâkin...' Kadının kelimelerinde ki pas adamın sol yanına saplanırken usulca zehirliyordu ruhunu. Hananın uzun elbisesinin etekl...