24-Sınırlı Zaman

329 29 1
                                    

Uykunun en tatlı yerinde düşerdik ya hani..

Hana içinde hayat tam olarak buydu.

Sürekli olarak en sevdiği anlarda düşüyordu dipsiz bir kuyuya..

Hayır..

Belki de hep düşüyordu dipsiz uçurumun içinde ama ara ara rüyaya dalıyordu ve uyanıyordu asıl gerçekliğe.

Evet. Kessinlikle ikincisi idi.

İrkilerek uyanan genç kız kuru dudaklarıyla bakarken etrafa, canı sızlıyordu.

Eklemleri deli gibi sızlıyor, günlerdir hareket etmeyen bedeni artık tepki veriyordu.

Genç kız için öyle şekerlemedi misali geçen uyku, aslında tamı tamına 8 günlük bir baygınlık idi.

Vücudu kendini manaya adepte edebilmek için bütün ekstra işlemleri durdurmuştu. Hareket etmek, düşünmek ve konuşmak da buna dahil. Bu yüzden baygındı.

Sue iri gözlerle kadına bakarken panikle kapıya koşmuştu.

'Prenses uyandı!'

Bu yuksek sesle birlikte başı zonklayan Hana ise yüzünü buruşturmuştu.

Düşmanının kolları arasında acizce bayılmaktansa, dostunun elinden zehir içmeyi yeğlerdi.

-------

Kaos.

8 gündür süren devada bir kaos söz konusu idi.

Oswald tamamen zıvanadan çıkmıştı.

8 günde 76 kişi birer leşe dönüşmüştü.

6 tanesi Lord..

70 tanesi ise hizmetli ve muhafız idi.

Ha bir de Kara Kurt yaralamıştı. Adı Gildi galiba.. Hananın bölümüne girip görmek için diretince Clark da destek vermişti ona ve Oswald izin vermeyince bir arbede çıkmıştı. Sonuç; Oswald bir yumruk yemiş Gilin ise kolunu kırmıştı.

Hizmetlilerden birisi, Prensesin elini silerken sert sildiği için, muhafızlardan birisi ise Prensesin bölümünde ki nöbeti esnasında kılıcını kenara bıraktığı için ölmüştü. Böyle sudan sebeplerle öldürüyordu adam insanları..

Lordlar ise genel olarak "Prensesi görüp geçmiş olsun demek" adına direttiği için gebermişti.

Oswaldı zerre durdurmayan Arthur ise ölü gibi.

Bütün gece Hananın başında duruyordu ilk dört gün.. Lâkin kızı uyanmadıği için gitgide kahır olan adam bir süre sonra kendini bölümüne kapamıştı. Oswald bir kez görmüştü gidip..

Elinde Savannanın anı taşıyla, boş içki şişeleri arasında oturuyordu.

Bu yüzden ikinci en yetkili kişiye vekalet vermişti geçici olarak.

Oswalda.

Ve Oswald, raydan çıkan tren misali davranır olmuştu.

Gidip Hanayı görmüyordu.

Matthew, Arthur ile ilgilenirken Zacde onun yerine geçmişti.

Kısacası..

Bu bir tur simülasyonu andırıyordu.

Oswaldın döneminde nasıl işler yürüyecek diye bir özetti bu adeta.

Günlerin sonunda herkes tek ve net bir şeyi anlamıştı.

Asla ama asla..

Dünya ikiye bölünse bile..

Prensese, geleceğin İmparatoriçesine yaklaşma, saygısızlık etme.

Vadedilmiş CennetHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin