Oswald ıslak saçlarını geriye atıp aynaya bakmıştı.
Tıraş olan adamın teni halen çok sertti. Bu gün Hanadan bir tokat yiyeceğine emindi.
Bu yüzden hafif hafif çıkan sakallarını kesmişti. Kızın eline batarlar diye..
Elini yüzüne süren adam halen sert olan teni için önünde ki şişe ve kutulara bakmıştı. Asla saraydan çıkmayan, ailelerinin şımarık oğulları genelde bunları kullanırdı. Asla kılıç görmemiş yüzleri o yüzden hep Leydiler misali yumuşak ve ipeksi oluyordu..
Ha nerden biliyor derseniz..
Bir kaç kez farklı ülkeleri işgal ederken bir iki tanesinin derisini yüzme fırsatına sahip olmuştu.
Ordan biliyordu.
Yüzüne kremi süren adam, ellerine de sürmüştü. Güzelde kokuyordular..
Saçlarını tarayan adam bir an kendiyle gözgöze gelmişti aynada.
Taramaya çalıştığı gür siyah saçları, yüzünde ki maske halinde ki krem.. Ellerinde ki yumuşak koku..
'Siktir!'
Sinirle elinde ki tarağı atan adam yüzünü yıkayıp saçlarını bozmuştu.
Ne yapıyordu!? Iyice salak asillere dönüşmüştü!
O küçük canavar için kendini değiştirmeyecek idi!
Tamam.
Kabuk etmişti.
Hanayı seviyordu.
Ama onun için hiçbir şey yapmak zorunda değildi!
Öfkeyle gidip üstünü giyen adam salaş gömleği ve her zaman ki siyah pantolonu ile gayrı resmi duruyordu.
Hazır olduğuna emin olunca sakince kapıya uzanan adam Zac ile burun buruna gelmişti.
Zac, adamdan gelen güzel kokulara karşılık gülerken Oswald sinirle onu itip geçmişti. Ince koridorda ilerleyen adamın adımlarına yetişen Zac ıslık çala çala gidiyordu.
'Bu acele nereye General Oswald?'
'Acelem var Zac. Seninle uğraşamam.'
'Prensesi çok mu özledin?'
Büyük bir hayır bekleyen Zac, cevap olarak sessizlik alınca gülmeye başlamıştı.
Oswald homurdanarak ilerlerken İmlaratoriçe bölümüne daha çok vardı..
Bu çok sinir bozucu idi!
Oswaldın bölümü ile arasında 6 koridor ve 2 bina vardı! Ama Lucun kaldığı oda tam da karışısında idi!
'Senin işin yok mu?'
'Gelecekte ki sağ kolun olarak şimdiden siyasi olaylarda sana yardımcı olmamı istedi babam ve İmparator.'
'Gerek yok.'
Zacin kaşları kalkarken huysuzca idi sesi.
'Gerek yok mu? 8 günde ortalığı kaos alanına çevirdin!'
Oswald derin bir nefes alırken bunun farkında idi.
Normal şartlarda böyle kolay kolay yoldan çıkmazdı.
Ama Hana öylece bilinçsiz yatarken..
Sinirini ve stresini bir yerden çıkarmıştı.
Sonunda bölüme gelen adam içeri girerken Zacin girmesine izin vermeyen muhafızlara içinden taktir, dışından kse başıyla işaret vermişti. Zac böylece içeri girerken uzun koridorda ki sağdan ikinci odaya girmişti ikiside. Zac burayı iyi biliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vadedilmiş Cennet
RomanceHayatı birdaha yaşama şansınız olsaydı, yeniden kayan yıldızdan diler miydiniz aynı dileği? 'Sen Cehennemsin benim için.. Lâkin...' Kadının kelimelerinde ki pas adamın sol yanına saplanırken usulca zehirliyordu ruhunu. Hananın uzun elbisesinin etekl...