21-İzleyici

357 34 2
                                    

Genç kız şarkının son bulduğunu fark ederken bu defa etrafını genç Lordlar ve Leydiler sarmıştı. Lucun elini temizlemesi için kızın zoruyla gittiği anlarda tahta oturacaktı ki bu kalabalık engel olmuştu.

"Doğum gününüz kutlu olsun Efendim."

Lordlara tepeden bakan genç kızın yüzünde ki düz ifade bozulmaz iken sesi bumbuzdu.

'Teşekkür ederim Lord Wayne.'

Adam onu tanıyan genç kıza şaşkınca bakarken kız içinden sinirle duvarları yumrukluyordu.

Nasıl tanımazdı ki?

Geçmiş hayatında idam emrini vermesi için Oswalda yalvaran grubun içindeydi..

'Sizi bu güne değin görememek ne utanç.. O kadar güzelsiniz ki..'

Adamın yılışık laflarına karşılık midesi bulanan genç kız saçını geriye atmıştı.

'Lütfen benimle kadeh kaldırın..'

Adamın eline bakan genç kız şarap kadehini almamıştı. Gözü merdivenlere kayarken gördüğü kişi ile keyiflenen Hana tekrar genç adama dönmüştü.

'Teklifiniz nazik olsa dahi.. Unutmayın ki.. Bir köpek ve aslan aynı kaptan su içmez.'

Adamın eli havada kala kalırken kız, grubun utançla dona kaldığını görmüştü.

Usulca aralarından geçen genç kız ardında utanç ve öfkeyle kavrulan bir adam bırakmıştı...

İlk hayatında mütevazı ve sevecen olmuştu genç kız.. Ve bunun sonucunda o asılırken tek bir söz dahi söylemeyen sözde dostlar elde etmişti.

O yüzden bu defa ezecekti..

Ve hatırlayacak idi her biri.. Kızın adı dahi geçince korkudan susacaklardı..

Matthew, Arthurun yanında ayakta dururken gülmemek için zor durdu.

Adam homurdanırken aslında memnundu da..

'Genç adama acıdım.'

Matthew başını sallarken salonu izlemeye devam ediyordu.

'Bende..'

'Kızım çok sivri dilli..'

'Yeğenim çok sivri dilli.'

Arthur ve Matthew birbiriyle kapışırken sessiz sessiz, Oswald kızı izlemeye devam ediyordu. Sakin sakin gelip yanında ki tahta oturan genç kız ayaklarının yere değmediğini fark edince öne kaymak zorunda kalmıştı.

Oswald kızın başında ki taçı fark etmeye başlayan herkesin yüzünde ki ifadeyi keyifle izliyordu.

Bir taç..

Siyah alevlerden..

Arthur ve Matthew zaten bildikleri için sadece bakıyordular.

'Yüzümü eskiteceksiniz.'

Oswaldın kaşları kalkarken keyifle cevap vermişti.

'Bakarak yüzünüzü eskitmeye niyetim yok.'

Oh.. dedi genç kız, sinirle Oswalda doğru eğilirken. Tek kolundan destek alarak adama doğru duruyordu.

'Eskitmeye niyetiniz var ama?'

Oswald başını sallarken o da keyifle kıza doğru aynı şekilde kaymıştı.

'Kessinlikle.'

Ama bakışlarla değil..

Küçük buseleriyle eskitmek istiyordu.

'O halde size kötü bir haberim var Prens Oswald. Sizin yüzünüz benimkinden önce eskiyecek hatta eskimiş bile.. Yerinizde olsam başka yüzlerden önce kendi yaşlı yüzümle ilgilenirdim.'

Vadedilmiş CennetHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin