Adam saatler boyu suyun altında kalmışcasına derin bir öksürük ile gözlerini açarken yatak odasının tavanı ona göz kırpıyordu. Veliaht prens bölümünün altın varaklı kirişlerine vuran güneş ışığı ile birlikte adam hızla etrafına bakmıştı.
Hana yoktu!
Hana neredeydi!?
Az önce buradaydı!?
Ah..
Adam panikle odanın içinde turlarken karşısında gördüğü yüzü tanıyordu.
Bu..
Henüz on yıllık savaş görmemiş olan o temiz yüzdü.
Halen gençlik pınarından taze çıkmış, avuçları narinlik dolu çocuktu.
Bir kaç aylık seferlere iki üç defa gitmek dışında hiç savaşa katılmayan Oswalddı bu..
Kapı gürültüyle açılıp içeri beyaz saçlı küçük kız girmişti.
Henüz sekiz yaşında ki küçük kız dadısı ile girdiği tartışmayı kazanmış olarak Oswaldın odasına dalmıştı.
Yeni kitabını bir an önce ona göstermek istediği için kahvaltıya kadar bekleyememişti.
'Günaydın!'
Neşeli ve cıvıl cıvıl ses ile birlikte gözlerinden yuvarlanan bir damla yaşa engel olamayan adam kötü bir kabustan uyanmış gibiydi.
'Günaydın..'
#######
Kan kusarak yerde ilerleyen adamın eline basan Oswald kahkahalar atmıştı.
Adam ne Hana gibi aziz ne de yüce gönüllü idi.
Ahlak değeri olmayan, canı yandığında can yakan birisiydi.
Sevdiğinde saplantılı
Nefret ettiğinde günahkardı
Ve onun intikamı..
Göklerin kabul etmeyeceği kadar kanlıydı.
########
'Sen benim nişanlımsın Hana. Gidip diğer Lordlarla dans etmen uygun değil.'
Oswald yine sakin ve şefkat dolu şekilde genç kadınla konuşurken Hana omuz silkmisti.
Bu hayatta ki Hana çok sevildiğinden emin olduğu için arsız ve cilveliydi.
Ve Oswald bu durumdan oldukça memnundu.
#######
'Kuzeyde savaşa gitmem gerek-'
Hana gözyaşları içinde Oswaldı tutarken ilk öpücüğünü ona armağan etmişti on yedi yaşında..
'Git lakin şunu bil..'
Dualarla işlediği mendili adama veren genç kız utançla yüzünü adamın sinesine gizlemişti.
'Bastığın her toprak parçasının guvenli olması için dua edeceğim.'
#######
Genç kız ve Lucas ilk kez birbirlerini görürken balo salonunda Oswaldın sinesi acıyla dolmuştu.
Kaç kez denerse denesin..
Lucas ve Hananın tanışmasını engelleyemiyordu.
#######
'Sen onu seviyorsun!'
'Hayır!'
'İnkar etme Hana! Onu hep sevdin! Beni bir erkek olarak dahi görmüyorsun! Ben senin için birlikte buyudugun oyun arkadaşından öte değilim!-'
Kadın hırsla adama tokat atarken nefes nefese birbirlerine bakıyorlardı ay ışığı altında..
Taaki adam Hananın ensesinden tutup dudaklarını birleştirene kadar..
İhtiraslı kavgaların sonucu her daim tutkulu öpücükler olurken, ne kadın adama dayanabiliyordu ne de adam kadına kıyabiliyordu.
#######
'Neden intikam alıyorsun?'
Zacin sorusuna karşılık Oswald nahoş şekilde gülümsemişti.
'Sırtımdan bir daha hançerleme diye.'
Zac Oswaldın yıllardır yaptığı bu espriyi yine anlayamazken göz devirmişti..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vadedilmiş Cennet
RomanceHayatı birdaha yaşama şansınız olsaydı, yeniden kayan yıldızdan diler miydiniz aynı dileği? 'Sen Cehennemsin benim için.. Lâkin...' Kadının kelimelerinde ki pas adamın sol yanına saplanırken usulca zehirliyordu ruhunu. Hananın uzun elbisesinin etekl...