1-Kötü bir rüya

904 56 2
                                    

Ayaklarını sallayan küçük kız çiçek bahçesinde ki yassak olan elma misali parlıyordu. Uzun beyaz saçları dalga dalga iniyor, lacivert gözleri gök kubbeye meydan okuyordu. Ve yeniliyordu gök bu güzellik karşısında..

Eline bir gül alan on altı yaşında ki kız serin rüzgarla birlikte savrulan saçlarını zapt edemiyordu. Başını kaldırıp karşısında ki adama baktı genç kız..

Yirmi sekiz yaşında ki adamın elinde kanla kaplı bir taç vardı.. Altın rengi yuvarlak aksesuar artık kızıldı.

Adamın siyah saçları yer yer kanla kaplı, yüzünde ki kan ise lacivert gözlerini söndüremeyecek kadar kuruydu..

Genç kız derin bir nefes aldı.. Sanki son nefesiymiş gibi.. Ve gözlerinden ihtihar eden yaşlar babası için yaktığı ağıt gibiydi.

Adamın tam gözlerine baktı Hana...

O günü asla unutmayacaktı genç kız.

Adamın ona gelişi soğuk bir kış rüzgarıyla olmuştu...

Hananın aşkı o günden sonra hep biraz..

...Kan ve çiçek kokacaktı.

------
'Sen Prenses Hana Maria Le Dovaldé, bu günden sonra Imparatoriçe olarak anılacaksın..'

Kız din adamının önünde diz çökerken dişlerini sıktı. Kafasına koyulan taç ona büyüktü. Tıpkı bu sorumlulukların da büyük oluşu gibi.

O; Hana Maria Le Dovaldé.. Eski Kral Arthur Le Dovaldé'nin tek kızıydı..

Doğduğu gün annesinin canına sebep olan, bir kez dahi saraydan dışarı çıkmayan kanadı kırık kuştu..

Yanında ki adam ise..

Oswald Acvel Le Dovaldé idi. Eski Kralın yeğeni, tahtın tek erkek varisi.. Hananın kanatlarını kırandı..

Kız biliyordu.. Bir gün bu adamla evleneceğini biliyordu.. Babası, ikinci bir evlilik fikrini red edip, vasisi olarak Oswaldı atamıştı. Bunu yaparken de henüz küçük olan bebek çoktan adamla evlenmek üzere zorunlu bir nişanlı olmuştu.

Zorunlu idi.. Çünkü bebek, melek mührüyle doğmuştu. Her nesilde sadece iki kişide olan bu izin bir sahibi bebek iken diğeri Oswald idi.. Melek mührü iki kişiyi birbirine bağlayan, kaderleri düğümleyen mühür idi.. Ve bir sonra ki vasi ancak mühür taşıyan Imparatoriçe tarafından doğrulabilirdi..

Bu iz sadece Le Dovaldé Kraliyetine aitti.. Bir rivayet ki ilk ataları olan melekler, savaş esnasında bekçi olarak kendi yavrularından ikisini bırakmışlardı yer yüzüne. Böylece bu gün ki Le Dovaldé soyu olurken, melek kanına ispat olan en belirgin özellik lacivert gözler olurdu. Eğer safkan ise beyaz saçlı olarak da doğardı bebekler.. Ama sadece Imparatoriçe tarafından doğam bebekler cennetin kutsamasına sahip olurdu.

Zorunlu kaderine bağlı olan genç kız titrek bir nefes aldı. Kalbini devre dışı bırakmak istedi..

Lakin on iki yaşında yapması gereken en son şeyi yapmış; bu adama aşık olmuştu.

Vadedilmiş CennetHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin