Yorum hiç yok da rica etsem fikirlerinizi yazar mısınız? Hikaye sizce nasıl? Gidişat vs.?Yatakta kadına sarılı halde duran adam küçük nefesler alıyordu. Çıplak tenlerini örten beyaz çarşaf, geceye zıt iken sessizdi herşey.
Hana uyanmasın diye küçük nefesler alan adam gözünü dahi kırpmıyordu. Bir anını daha kaçırmak istemiyordu Hananın..
Hananın başı Oswaldın kolunda, Oswald ise yan donmuş halde onun saçlarını okşuyordu.. Koskoca yatakta kaybolacak gibi duruyordu Hana..
Gözlerini yavaş bir şekilde açan Hana Oswald ile gözgöze gelmişti.
'Özür dilerim.. Uyandırdım mı-'
Hana başını iki yana sallamıştı.
'Hayır. Uyanıktım zaten.'
Gülümseyen Oswald genç kıza daha da sarılmıştı.
Bu defa Hananın göğsüne kafasını koymuş, Hana ise onu kolları ile sarmıştı.
Gözlerini kapayan adam, küçük kalp atışlarını duyabiliyordu.
Pıt pıt..
Bu küçücük kalp atışları ile nefes alıyordu Oswald. Ve bu onu korkutuyordu..
Genç kadının bu denli kolay yok olabilir oluşu.. Onu korkutuyordu..
Hananın yok olma düşüncesi ile boğazında kocaman bir yumru oluşan Oswald usulca kadının bedenini sarmıştı kollarıyla..
Oswaldın sol yanı.. Sızlıyordu.
Ama biliyordu.
Bu sızı Hanaya aitti.
Kilit açıldığı günden beridir ki ilk kez bunu hissediyordu... İlk gecelerinden beridir bu sızı vardı..
'Hana..'
'Efendim..'
Tavanı izleyen Hana.. Gözlerini sıkı sıkı yuman Oswald.. Cevaptan korkuyordu adam..
'Dün geceden.. Ve şimdiden.. Pişman oldun mu?'
Hana tavana bakarken bir an için dumura uğramıştı.
O..
Çok pişman olmuştu.
Ama Oswaldla yattığı için değil.
Onu sevdiği içindi pişmanlığı.
'Hayır.'
Başını kaldırıp Hanaya bakan adam dişlerini sıkmıştı..
'O halde..'
Genç kadının narin elini alıp mühüre götürmüştü adam..
'Neden sızlıyor sol yanım? Seni üzen bir şey mi var?'
Hana gülümsemişti.. Elini geri çekip adamın yüzünde ki yara izini okşamıştı..
'Çünkü..'
Oswald utançla yüzünü geri çekmek istemişti bir anda.. Hananın, yara izlerine dokunmasını sevmiyordu.. Hemde hiç. Kendini çirkin hissediyordu.. Bir o kadar da aşağılık.
Çünkü her yara izime dokunduğu vakit Hananın gözlerinde bir ifade oluşuyordu.. Sanki o yaraları alan Oswald değilde kendisiymişcesine..
Sanki o yara izlerinde ki acı dolu anılara bakıyormuş gibi..
Sanki..
Oswaldın çirkin ruhuna bakıyormuş gibi..
Hana adamın yüzünü geri çekmesine karşılık usulca tekrar ulaşmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vadedilmiş Cennet
RomanceHayatı birdaha yaşama şansınız olsaydı, yeniden kayan yıldızdan diler miydiniz aynı dileği? 'Sen Cehennemsin benim için.. Lâkin...' Kadının kelimelerinde ki pas adamın sol yanına saplanırken usulca zehirliyordu ruhunu. Hananın uzun elbisesinin etekl...