65-Yama

255 17 2
                                    

Anı parçaları birer cam kırığı misali batarken adamın tenine adım adım ilerledi Hananın odasına.

Nasıl..

Nasıl..

Nasıl kırmıştı cennetinin kapılarını?

Bu iğrenç ellerle kırmıştı cennettine açılan kapıları..

Kadın ise yeniden inşa etmişti ve kilidi tekrar eline vermişti.

Adam ise cennettini korumak için tekrardan paramparça etmişti o kapıyı

Zira biliyordu adam artık..

O cennette adım attığı an günahları ile darmaduman edecekti o güzel bahçeyi.

Bu yüzden adam tövbe etmişti o an..

Artık kadından, cennettinden vazgeçecekti.

Bu günahlarla dolu benliğiyle kirletemezdi adam daha fazla kadını..

Haklıydı Arthur..

Hana en başında Kordélia Prensiyle evlenmeliydi.

Elini mührün üzerine götüren adam acı bir tebessüm peydahlamıştı dudaklarında. Kaderlerini yazan ulu güçlere selam olsundu.. Zira bu denli acı ve kederli bir aşk yazmak gerçek bir yetenek olsa gerekti. Ya da gerçek bir mizah yeteneği..

Parmaklarına doladığı saçları daha da çeken adam o an için yegane şeye odaklanacaktı.

İntikam.

Önce bu faişeden..

Sonra ise büyük babası olacak o şerefsizden..

Ardından ise kendinden..

Hananın intikamını alacaktı herkesten.

Göklerden bile.

Hana usulca karşısında ki adama bakarken gözleri önce yerde saçlarından sürüklenen Juliayı bulmuştu. Kadın gözyaşları içinde başını tutmuş, yer yer kopan saçlarını kurtarmaya çalışıyordu.

Yardım için Hanaya bakarken Hana umursamazca Oswalda dönmüştü.

Oswaldın yüzü bembeyaz haldeyken Hananın önüne atmıştı Juliayı.

Hana gözlerini kısarken usulca oturmuştu tek kişilik koltuğa.

Oswald, Hanaya anlamsız gelen cümleler mırıldanırken çıkmıştı Julianın üstüne.

Hananın kaşları kalkarken başını yana eğmişti. Bu Oswaldı ilk kez bir kadının üstünde görüşü değildi.

"Piçinizi bu pozisyonda mı yaptınız?"

Oswaldın tuyleri Hananın bu ithamı ile diken diken olmuş, içinde bir yerlerde kendi derisini kendi elleriyle yüzmek istemesine yol açmıştı.

"Konuş"

Adam Juliaya bakarken, Julia öleceğini anlamıştı. Doğruyu söylese de söylemese de ölecekti.

"Evet!"

Diye haykırdı Julia.. Sessizliği bölen haykırışı Hananın kahkaha atmasına sebep olmuştu.

"Tam da bu pozisyonda inletti beni! Tam da bu pozisyonda yaptık gerçek oğlunu! Seni uyuttuktan sonra geldi her gece yanıma!"

Hananın histerikli kahkahaları ile birlikte tok ve gürültü dolu bi ses gelmişti Julianın yüzünde. Oswald ardı ardına yumruklarını Juliaya indirirken Julia ağzına dolan kan yüzünden nefes alamamıştı.

"Doğruları söyle! Yoksa oğlunu köpeklere atarım!"

Julianın gözleri titrerken kanı yana tükürmüştü.

Vadedilmiş CennetHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin