18. Kapitola

767 34 2
                                    

18. Kapitola

Zabouchla jsem za sebou dveře pokoje a svalila se na postel obličejem do polštářů. Proč musí být všechno tak složité? Nejdřív jsem měla vztek na Malcolma, protože se choval jako magor, a teď mám vztek na Bryana, protože praštil mého skoro bratra, a mně se to nelíbilo.

Došlo mi, že Malcolm se mnou skončil. Ani jsem se mu nestihla omluvit...No, vlastně neskončil, protože nás čeká ten festival, ale skončí se mnou. Hned potom. Měla bych být ráda, ale nejsem. Proč nejsem? Proč mi na něm pořád tak záleží? Vždyť ten kluk se snaží zničit můj vztah s nejúžasnějším člověkem, jakého znám. Miluju ho.

"A koho?" ptal se posměšný hlásek v mé hlavě. Zastyděla jsem se, jakmile mi ta slova projela myslí. Bryana. Samozřejmě, že Bryana. On vlastní moje srdce, moji duši, moje všechno. Bez něj bych byla jen prázdná skořápka. Jsem jeho a to nikdo nezmění. Leda...leda by už o mě nestál. Ale to se nestane. Nesmí se to stát. Prudce jsem se zvedla z postele hledajíc svůj mobil.

"Miluju tě :*" Prosté, jasné. Vím, že to nedokáže vyjádřit, jak moc mi na něm záleží, protože na to neexistují slova, ale nemůžu mlčet. Ne po tom, jak jsem od něj utekla.

"Ne tak jako já tebe :* Omlouvám se, měl jsem ti víc věřit."

Jeho slova mě zahřála u srdce. Má mě rád. On mě má fakt rád! Jedna moje část tomu pořád ještě nevěřila, ale zdá se, že tohle ji přesvědčilo. Usmála jsem se pro sebe a bojovala s nutkáním vyběhnout ven a vrátit se k Bryanovi domů. Představovala jsem si naprosto živě jeho překvapený obličej, rozzářené zelené oči, světlé vlasy padající mu do čela, když se nade mnou sklání jako můj přítel a ochránce v jedné osobě ...a jeho ruce. Jeho silné ruce, které mě objímají a tisknou mě k němu...

Ne, vzpamatuj se! Maturita. To je teď priorita číslo jedna. Jestli neudělám maturitu s vyznamenáním, tak můžu na Juilliard rovnou zapomenout. Je to nejprestižnější umělecká škola, kterou znám, takže talent mi rozhodně stačit nebude.

S posudkem od profesorů bych neměla mít problém. Profesor Tucker mi slíbil takové doporučení, že jen blázen by mě nepřijal. Možná to není takový idiot jak se tváří. Nikdy jsem toho podivína ve zmačkané košili s flekatou kravatou neměla ráda, protože mi celou dobu říkal Meggan. Vážně nevím, jak na to jméno přišel, ale dost mě to rozčilovalo.

Takže teď už to všechno závisí jen na mých vědomostech a na tom, co všechno si za posledních 12 dní stihnu nalít do hlavy...No a samozřejmě na přijímacím videu, které se posílá spolu s přihláškou, ale z toho strach nemám. Nechci znít arogantně, ale opravdu si myslím, že jsem dobrá a mám na to studovat na Juilliardu. Přesvědčují mě o tom už od dětství, tak proč bych jim nevěřila?

Samozřejmě nejsem tak naivní, a hloupá, abych si podala jen jednu přihlášku na vysokou. Mám pár záložních plánů (kromě univerzity v L. A., která je moc blízko odsud). Byla bych ráda za jakoukoliv baletní školou, ale v skrytu duše byl pro mě jediným opravdovým úspěchem právě Juilliard.
...

Nejdřív jsem se rozhodla ještě zkontrolovat e-maily. Á vida, zrovna jedna nová zpráva od pořadatelů z Fullertonu. "Vážená slečno...bla bla bla..." blbosti na úvod jsem jen bleskově přeletěla očima. Je to pořád stejné..."Jako účastník festivalu máte nárok na vstupenky zdarma pro své blízké. Zašlete nám prosím počet, který si přejete zarezervovat (max. 10 vstupenek)..."

Chmm, 10 je zbytečně moc. Koho bych tak já mohla pozvat? Začala jsem vypočítávat na prstech: Bryan, Nicole, paní Santhisová a...táta?
Chtěl by táta vidět moje vystoupení? Nebude to pro něj jen zbytečná ztráta času? Na jednu stranu bych si moc přála, aby tam byl alespoň jeden z mých rodičů, ale strašila mě představa jeho odmítnutí. Nezáleží mu na mně, ale záleželo mu na mámě. Když už ne kvůli mně, tak kvůli ní by měl přijít. Slíbil, že bude pokračovat v jejím snu a ona by si přála tam být. Vím, že by si to přála...stejně jako já.

_______________________

Ahoj, mí nejmilejší :)) mám tu pro vás další kapitolku a tentokrát i jednu otázku - Myslíte si, že Malcolm bude hrát nějakou větší roli v pokračování příběhu a že se jeho a Faithin vztah někam posune?...Já samozřejmě už vím, jak to bude dál, jen mě zajímá váš názor, takže se nemusíte bát, vaše názory nijak nezneužiju :D
Mějte se krásně, mám vás všechny moc ráda a děkuju za fantastický počet přečtení :))*

Padlá labuťKde žijí příběhy. Začni objevovat