Alex/12

38 9 10
                                    

A két lábom az asztalon pihentetem, én meg egy párnával a hátam mögött oldalasan elnyújtózva a székemben, kezemben egy jó hideg sör, hamarosan érkezik a pizzám. Végre egy kicsit minden olyan, mint régen volt. Én teszem a dógom, kényelembe', nyugalomba', semmi izgalom, vagy idegeskedés. Bár így maradna, és ne vóna állásinterjúm holnap.

– Ez a gitáros csaj egész jó volt. El tudnám hallgatni hosszabban is – jegyzi meg Elfen a skype-on.

– Nem vót rossz, nem mondom. Ebben egyértelműen ügyesebb, mint az ajtónyitogatásban!

– Szerintem a lilahajú csaj is jó volt – jegyzi meg Mechant.

– Eh – nyekergi Elfen. – Nekem egy kicsit unalmas volt az a szöveg. Jobban szeretem a jó középkori fantasykat. Ez, hogy bemegy egy csaj egy kávézóba, ez olyan hétköznapi, engem ezek nem kötnek le.

– Nem is a szöveg, hanem maga a csaj. Olyan kis aranyos.

– Hínnye! – röhögök fel. – Nem tán megtetszett? Van ám neki egy igen helyes cigánylegény udvarlója, szóval nem hiszem, hogy manapság szóba kerülnél ám nála!

Végszónak berreg a kapucsengő, mire egyből felugrok. – No, nekem meggyütt a pizzám, úgyhogy tüstént itt vagyok!

Kiszaladok, átveszem a futártól, az illata isteni! Ez mán nagyon hiányzott a napjaimbó'!

– Na, itte vagyok. Én akkor ezt a live-ot kilövöm a rákba lassan, mer' ennyi vót a műsor, osztán nyomhatunk egy Wowot, ha benne vagytok!

– Jó, én benne.

– Most nekem is jó! – kontrázza Mechant.

Még rája nízek a kommenteknek, amikor meg is akad a szemem az utolsón.

– Hát micsoda?

– Micsoda?

– Ezt a kommentet olvastátok itten, a végin?

A gitáros csaj kritikán aluli, se énekhang, se gitártudás. Ahova ilyeneket is beengednek, csak szar hely lehet. Romantikus az elgondolás, de van annak egy oka, hogy a legtöbb helyen csak profikat alkalmaznak.

– Osztán még megírta nagyjából ugyanezt véleménynek is. – Alatta meg azt írja: Nem ajánlja: Kovács Lázár – Óh, hát ez még a Youtubon meg az Instán is megtalált minket!

– Pedig egyáltalán nem volt szar a csaj, sőt! – mondja Elfen.

– Nem, szerintem sem – kontrázza Mechant.

– Hát ez valami rosszakarója lesz neki. Írok a rumlisnak, az úgyis mindig mindent tud.

Big city live! (befejezett)Where stories live. Discover now