Lilla/5

66 12 6
                                    

Az asztalnál ülünk négyen. Keserves másnap virradt ránk. Anima feszültnek tűnik, az asztalt kapargatja. Peti felmos. Nem tudom, honnan van hozzá energiája. Zoli nagyokat sóhajt, mint akire a világ problémái zúdultak tegnap. Peti kicsavarja a felmosórongyot, majd visszaül az asztalhoz. Alig van már nyoma a tegnapi bulinak. Néhány kósza pohár, üveg hever a konyhapulton, vagy egy zsákban összegyűjtve a szekrénynek döntve. Ennyi.

– Arra gondoltam – szólal meg Peti olyan titokzatos hangsúllyal, mintha hatalmas ötlete támadt volna – mi lenne, ha mostantól levennénk a cipőnket itt, közvetlen az ajtónál, és cipő nélkül közlekednénk az egész lakásban. A konyhában is!

Zoli felvonja a szemöldökét az ötletre. Azt hiszem, a konyha tisztasága viszonylag hátul helyezkedhetett el az őt foglalkoztató témák között. Én nem tudok hirtelen reagálni, de nem feltétlenül tartom rossz ötletnek. Bólintanék egyet beleegyezésem jeléül, de Anima elgondolkodott arckifejezése túlságosan meglep. Petire emeli tekintetét, mintha valami eget rengető ötlet hangzott volna el, és ő megfelelő komolysággal próbálna hozzáállni a kérdéshez.

– Arra gondoltam – kezdi végül lassan és kimérten –, hogy növeszthetnél golyókat!

Zoli halványan elmosolyodik, Peti felölti a feladom arcát, nekem meg megrezzen a telefonom.

>kukucs< jo hirem van, jovohet vegere megfeleloen szar idot mondanak. lenne kedved kinezni a margitszigetre?

>purpledream< Miért éppen a Margitszigetre?

>kukucs< huzatos es romantikus, eppen idealis/eppen nem, egyszoval sallangmentesen romantikus ilyen tragya idoben

Sallangmentesen romantikus. Normál esetben nemet mondanék, de elfog a tapasztalatszerzés iránti vágy. Éppen ez hiányzik nekem. Valami sallangmentesen romantikus, amire nem fogják majd rá, hogy klisés.

>purpledream< Mit szólnál jövő hét szombat délutánhoz?

>kukucs< nem mondom, egy hetfo reggel pocsekabb lett volna, de talan az orkan ereju szel onmagaban is eleg kiabrandito ahhoz, hogy elvigye a hatan a tobbi idealis reszletet.

>kukucs< szoval tokeletes, benne vagyok J

>purpledream< Akkor hol? 4-es 6-os Szigetbejáró, olyan 4-kor?

>kukucs< ok, de addig meg ugyis beszelunk ;)

Hangosan felsóhajtok, Anima rám sandít.

– Mi a helyzet, Lilla?

– Semmi, most beszéltem le randit egy potenciális tömeggyilkossal. Azt hiszem, kezdek meghibbanni.

– A srác a munkahelyedről? – szól közbe Zoli. Nem válaszolok, csak komótosan bólogatok.

– Nem mondod? Randiztok? – Anima egészen elképed a hírre.

–Szerintem jó ötlet – teszi hozzá Peti, afféle mellékesen véleményét.

– Jó ötlet? – Sziszegi Anima szemét vékonyra húzva.

– Szerintem is – mondja Zoli

– Ti meg vagytok húzatva! Ki tudja ki a faszom ez?

– Ennyi erővel ki se lépjen az ember az utcára, ki tudja, ki száll fel mellé a 4-es 6-oson.

– Ja, mellettem tegnap egy magában motyogós utazott, de senkinek sem ártott – szólal meg ismét Peti

– Mellettem meg tegnap hangosan szólt a telefonból a zene, mégis mindenki élve szállt le – kontrázik Zoli

- Figyelj, a fiúk hülyék! Ha jót akarsz, ne menj el! – fordul hozzám Anima

- Tudom, de ha belegondolsz, fekhetnék egyedül is a fűben, akkor is bárki letelepedhetne mellém.

Anima rosszallóan a fejét rázza. Nagyon kedvesnek találom a féltését, de túl sok bennem a kíváncsiság, láncokkal se lehetne visszatartani ettől a szombati randitól. Még mielőtt megszólalna, Luca lép a konyhába.

Big city live! (befejezett)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang