Nehezen kelek, pedig alig ittam tegnap. Lucával azért lezavartunk egy-két felest csak az izgalom kedvéért. Mégis, úgy szöknek vissza belém az emlékek, mintha tegnap azok is elcsavarogtak volna. Ahogy beszélgetek Lucával, Dinával, Animával. Most ugrik be, hogy még Ágit is láttam elszaladni. Aztán ahogy véget ér a buli, elindulunk hazafele, én még itthon vacsorázok, és közben a laptopomat nyomkodom. Felmegyek a Wattpadra...
Te jó ég! Feltöltöttem a szöveget a Wattpadra is!
A szemüvegemért nyúlok, majd felkapom a telefonomat, a kijelző felső részén látom, hogy értesítést kaptam az alkalmazástól. Úr isten, huszonnégy értesítés!
Mi van, ha megkapom, hogy szarabb, mint ami eddig volt? Azelőtt legalább valami sablonosat tudtam hozni, amit mindenki megszokott, most már ez sincs benne.
Jó, persze, úgysem futhatok el előle, ha az életben szeretnék még posztolni bármit is, akkor ezt most meg kell néznem.
Óvatosan megnyitom az alkalmazást, majd rámegyek az értesítésekre. Valóban, minden az új történetre jött, csak úgy sorakoznak alatta a kommentek. De nem csak a kommentek. Lett rajta rengeteg csillag is! Huh, ez eddig jól indul, talán nem lesz olyan borzasztó, ha megnézem, miket írtak.
Kiszáradt a szám, ezért a matracom melletti vizemért nyúlok. Olyan jól esik ez a kis víz, mintha napok óta nem ittam volna. Hát jó, akkor kezdjük!
<girl_like_girls> Úristen, ez nagyon jó!!!! Már most beleszerettem ebbe a srácba! Folytiiiiiii!!!!!!!!
<mascarponelatte> Oké, a coffee shop au-s poén nagyon ott volt, ez az új kedvencem!
<the_christicist> Na, erről van szó! Látod, tudsz te, ha akarsz! Megérte annyi kritikát írnom neked, mert ez most végre egy eredeti karakter. Honnan szedted a srác humorát?
<vodka_for_the_soul> Nem vagyok egy romantikus rajongó, de egy barátnőm írta, hogy ezt azért nézzem meg. Nagyon bírom a srácot! Ezt szerintem még követni fogom.
<dreamteam> folytiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!
<kagome18minusz2> Jaj, én miért nem futok össze ilyen srácokkal a kávéházakban? XD
<feketeliliom> Imádom!
<guzmidorka> Ezt ugye fogod még folytatni? Ugye????? XDDDD Jajj, annyira előttem van a sötét hajával, és a különleges mosolyával. Basszus, én is beleszerettem!
Csak ülök a telefonnal a kezembe, és próbálom feldolgozni az olvasottakat. Ez létezik? Ezeket nekem írták? Teljesen hihetetlen!
Hogy honnan vettem a srác humorát? Nos igen, nem akárhonnan! Annyira elmesélném neki ezt is, meg a tegnapot, meg azt, hogy mennyire hiányzott!
Megjelenik előttem is, ahogy beletúr a hajában, ahogy elmosolyodik. De amúgy létezik, hogy valakire ennyit gondoljon az ember, aki iránt semmit nem érez barátságon kívül? Mármint, azt hiszem, valami megváltozott. Amikor eljött Anima bulijába, akkor még tényleg nem gondoltam rá így, de most mintha... Összeugrik a gyomrom, ahogy megjelenik előttem, már akkor is ez volt, amikor rám írt, hogy figyelmeztessen az oldal szabályzatára.
Látom, ahogy félresöpri a haját, ahogy egy érvem után egy pillanatra elbizonytalanodik, vagy csak elgondolkodik rajta, és közben szétnyílnak az ajkai, vagy amikor felemeli a mutatóujját, jelezve, hogy most valamit nagyon eltaláltam. egészen beleremeg még a lelkem is a gondolatába. De mi ez?
Csak egy módon deríthetem ki!
Megnyitom a Messengert, és egyből a hívásra nyomok. Némi csengés után Adrián beleszól a telefonba.
– Szia, baj van? – Egy pillanatra attól félek, hogy elejtem a telefont, ahogy meghallom a hangját. Azt a lágy, közepesen mély hangját, ami kellemesen férfias.
– Igen, Adrián, marha nagy baj van! Úgyhogy találkoznunk kell, amilyen gyorsan csak lehet.
– Huh! De mégis mi történt? – Hallom rajta, hogy aggódik. Egy pillanatra elszorul a szívem, de aztán összekapom magam. Igenis aggódjon, mert igenis baj van!
– Azt nem mondhatom el telefonban!
– Hát jó, hova menjek?
– Mondjuk a szokásos Margitsziget?
Nem válaszol azonnal. Biztos azon gondolkozhat, hogy mi történhetett. – Rendben, most induljak?
– Igen, ha van időd, akkor az nagyon jó lenne!
Leteszem a telefont, és azonnal a szekrényemhez lépek. Kiveszek magamnak ruhákat, majd a szekrényre fúrt fogasról lekapom a törülközőmet. Minél hamarabb ki kell derítenünk, ez mindkettőnk érdeke!
YOU ARE READING
Big city live! (befejezett)
General FictionEgy budapesti albérlet hat lakójának mindennapjait kísérhetjük végig: A mindig álmodozó Lilla egy webcam stúdióban dolgozik, mint operátor. Lucának van egy titka, amivel ő maga sem hajlandó szembenézni. Anima pultosként dolgozik, az élete másból s...